ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - נהיגת חורף

הסכנות האורבות בכבישים הולכות ומתרחבות בתקופת החורף; החשיכה המוקדמת ותנאי הראות, העייפות והכבישים החלקים הם סיבות מסוכנות ומספיק חשובות כדי לשנות את אורח הנהיה הרגיל. מכוניות מנסות שלא להכנס אל השלוליות שלא נוקזו כשורה וחומקים בהסטת הגה חדה אל הנתיב השני; אנשים בולמים בלימת פתע ועלולים ליצור תאונת שרשרת, או שאינם שומרים מרחק מספק בהתאם לתנאי הכביש – במיוחד לאחר הגשמים הראשונים שמציפים את השמנים אל הכביש. נהיגה נכונה וזהירה תשאיר את האחריות בידיו של הנהג במקום להשליך אותה על הסביבה כשידוע מראש שהיא הופכת למסוכנת אותו זמן.

שינוי אופי הנהיגה בחורף
אופן הנהיגה הופך לשונה בחורף, וכשהנהיגה הופכת לשונה, גם הרכב מגיב באופן שונה. כמו גם בנהיגה, יש עדיפות גם לאופן החניה; רצוי להחנות במקום גבוה ולא בקרבת עמודים או עצים שעלולים ליפול על הרכב. נכון שיש בביטוח רכב – כיסוי נזקי טבע אבל עדיין קבלת הפיצויים אינה ברורה – לפחות לא הסכום לפיצוי.

ביטוח לשיטפונות
ישנו באופן מובנה כיסוי מפני נזקי טבע ושטפונות בפוליסת הביטוח המקיף – וזה אומר שאילו הרכב נקלע לשיטפון ונפגע מכך, יש צורך שחברת הביטוח תכיר בכך שאותה שלולית או נחל נוצר כתוצאה משיטפון בעקבות הגשם. לאחר מכן, ניתן לקבל פיצוי בסיסי במסגרת ביטוח מקיף לרכב, ובתנאי שאותו מבוטח היה מכוסה בביטוח מקיף לפני קרות המקרה.

איך מתכוננים לנהיגת חורף?
צמיגים שחוקים, מערכת בלימה קלוקלת ואורות עלולים להיות גורמים לתאונות בחורף – כמו גם המתזים והמגבים  ומערכת הפשרת האדים והחימום לרכב. אגם אם לא פונים למוסכים המוסמכים לעשות בדיקת הכנה לחורף ניתן לעשות זאת באחת הניידות שלצידי הדרך או במסגרת טסט לרכב, שאותו עושים מדי שנה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר