ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הגנה מרבית עם ביטוח לרכב

העליה בתאונות הדרכים יוצרת חשש מוצדק אצל נהגים, כי יש צורך להקדים תרופה למכה ולהבטיח שאם כן נקלע לתאונה נוכל להיעזר בכסי הביטוח. הבחירה לבטח את הרכב היא לא לחלוטין שלנו, כי המדינה מחייבת אותנו בביטוח חובה אך כדי להבטיח כיסוי רחב ככל האפשר עדיף לבחור  בביטוח מקיף שמציע כיסוי רחב שנותן את ההגנה המירבית.

מדוע צריך ביטוח מקיף?
ביטוח חובה היה קיים עוד בימי המנדט הבריטי, אך לא היה פיקוח ממשלתי על חברות הביטוח ונהג שהשתתף בתאונה היה צריך להוכיח שאינו אשם כדי לקבל פיצויים כספיים. בעקבות חוק הפיצויים חל פיקוח ממשלתי על החברות והביטוח חובה הפך לאמצעי הגנה לאזרחים. עם זאת, כדי לכסות את ההוצאות של הנזקים לרכב ולרכוש או לצד שלישי שמעורב בתאונה, יש צורך ברכישת פוליסות משלימות.  

מה זה ביטוח מקיף?
ביטוח צד שלישי הוא ביטוח משלים לביטוח חובה ובמקרה בו נגרם נזק לרכוש של הרכב השני בתאונה המבוטח נאלץ להשתתפות עצמית מועטה לכיסוי הוצאות הנזקים. ביטוח מקיף לעומת זאת, כולל בתוכו בדרך כלל גם את ביטוח צד שלישי וכל נזק אחר שיכול להגרם לרכב וניתן להוסיף לו הרחבות לביטוח חלונות וביטוח ציוד וכדומה. החשיבות העצומה של ביטוח רכב מקיף הוא שהביטוח אינו כולל רק מצבי תאונה אלא גם נזקים כתוצאה ממזג אוויר קשה, משריפה ומגניבה.

איך לבחור ביטוח מתאים?
ביטוח חובה מכסה הוצאות במקרה של פגיעות גוף אך במידה ורוצים ביטוח רכב איכותי לחיים שקטים מומלץ לשלם על ביטוח שמציע כיסוי גם לנזקים חומריים לרכב או לרכוש שבתוכו. בחירת ביטוח צריכה להיות בהתאם לצרכים שלנו ובמידה והרכב שלנו יקר, ייתכן ולא כדאי להסתפק בביטוח הבסיסי. כמו כן, חשוב לציין שכל פוליסה מגדירה תנאים למצבים בו הכיסוי תקף וחשוב לבדוק באופן פרטני לפני חתימה על החוזה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר