ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פיצוי בעת תביעה

נהגים ובעלי רכבים בכל העולם משלמים כסף רב עבור פוליסות לביטוח רכב שאמורות להגן על הכיס ולפצות בזמן תביעה על מקרי הביטוח. השאלה היא, על מה באמת חותמים במעמד השוואת המחירים מול נציגי הביטוח – מהם התנאים ומהי תקרת הביטוח עליה מסכימים כבר בתחילת תקופת הביטוח? ישנם ביטוחים אשר אינם מחייבים הוכחת אשמה-  אלא מצריכים הוכחה כי נגרם נזק כלשהוא בגין התאונה. זה יכול להיות נזק גופני, ואז הפיצוי הוא מאת ביטוח חובה וזה יכול להיות נזק לרכב עצמו – ואז ההחזרים יהיו מתביעת הביטוח המקיף, בתנאי שנעשה כזה מבעוד מועד.

מישהו תבע אתכם מפני נזק שנעשה לו?
כדי להתגונן מפני תביעת ביטוח מגורם שלישי, מישהו שנפגע ברכושו מהרכב שלכם ורוצה כספי פיצויים לעניין, יכול לפנות אליכם ישירות או לחברת הביטוח שלכם, כך שתסדירו ביניכם את הנושא. במקרה כזה, מה שיסייע ואולי אפילו יכסה את כל כספי התביעה הוא ביטוח צד שלישי לבטחון מלא.

נפל על הרכב שלכם פסנתר?
הרכב שלכם, חזק כפי שיהיה, לא איתן בפני כל פגיעה. ישנם חורפים בהם הרוח מעיפה חלקי עצים שפוגעים ברכב, מישהו ניפץ את השמשה של הרכב ומלבד זכוכיות רבות על המושב השאיר לכם חור (בחלון ובכיס), הרכב שלכם נגנב? אם תרצו להפעיל את הביטוח, הביטוח המקיף הוא הפיתרון; חלקכם יהיה לשלם את דמי ההשתתפות העצמית.

דמי השתתפות עצמית בביטוח רכב
אם אתם מעוניינים לתבוע את הביטוח, יש לשלם לו עד תקרת סכום מסוים. לדוגמה – אם דמי ההשתתפות שלכם לאותו המקרה עומדים על 1,000 ₪ והתביעה – 2,000, אתם תשלמו 1,000 ₪ ואת היתרה – 1,000 נוספים, תשלם חברת הביטוח. בנוסף, יש לוודא כמה משלמים על דמי כינון פוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר