ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

3 טיפים להוזלת ביטוח הרכב שלכם

הוזלה של ביטוח רכב זו מיומנות שרבים מעוניינים לרכוש לעצמם, כדי לא להשאר "פראיירים" של אף אחד; הרי שום מחיר אינו מחיר סופי, והמחיר שמעניקים לכם בחברת הביטוח הוא רק הצעה או "ספתח" שמאפשר בסופו של מיקוח לבחור את ההצעה הטובה ביותר מבין מגוון אפשרויות שבין חברות הביטוח. ידוע, שישנם שלושה סוגי ביטוח רכב, כשהביטוח הנדרש על פי החוק הוא ביטוח חובה. אם מעוניינים לעשות את הביטוחים האחרים, אפשר לעשות השוואת מחירים בין החברות ולמצוא היכן מקבלים כל ביטוח במחיר זול יותר.

ההשתתפות עצמית – ומשקלה
ההשתתפות העצמית בביטוח רכב היא סעיף הכרחי בפוליסה. למעשה, חברת הביטוח מבטיחה בכך לעצמה צמצום של מקרי תביעות ביטוח – או לפחות שהמבוטח ישקול פעמיים את כדאיות הליך הפעלת ביטוח הרכב במקרה של תאונה. בדרך כלל יש יחס הפוך בין משקלה בפוליסה – ככל שמשלמים יותר במחיר הפוליסה לביטוח מקיף בסעיף זה, דמי ההשתתפות העצמית קטנים בזמן אמת.

מספר נהגים מופחת – גודל סיכונים מועט
ככל שמספר הנהגים הולך ופוחת, הרי שישנם פחות סגנונות נהיגה ברכב, פחות זמן התגלגלות על הכביש ופחות סיכונים עבור הרכב. מסיבה זו, חברת הביטוח עושה אבחנה אם מדובר בנהג יחיד (ובן או בת הזוג) או אם מדובר במספר נהגים קבועים. בדרך כלל נמצאים גם פתרונות למקרים שמצריכים פוליסות ביטוח נהג חדש או צעיר.

לבחור – כי יש לנו זכות בחירה
ממש כשם שעושים תעמולת בחירות ואנו בוחרים כל דבר כמעט בחיינו – את הקוטג´ שאותו אוכלים, באיזה דיור להתגורר ומה ללמוד, כך ניתן לבחור גם את מוצרי הביטוח שחברות הפוליסה מעניקות לנו, ובעצם משווים כדאיות: מחירים מול תנאים שמציעים בכל חברה וחברה לביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר