ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מעל גיל 60

יש משהו בגיל, שהולך והופך משובח יותר- כך חושבות גם חברות הביטוח, לפחות באופן טכני: נהגי רכבים שהם מעל לגיל 60 נוטים לשמור על הרכב יותר, לנהוג ביתר זהירות ולפנות פחות לחברות הביטוח. מסיבה זו, הם זוכים למחיר זול יותר בביטוח רכב – מה שלבטח מסתדר טוב עם הנושא של פרישה לגמלאות. למרות שנמצאים יותר בבית ממעטים בנסיעות (באופן גורף), הנסיעות הופכות להיות בעיקר חברתיות למקומות קרובים, לקניון, לקאנטרי והביתה. כל הנתונים שיש בפוליסת הביטוח הזו מכוונים לטובת מחיר נמוך יחסית בביטוח.

נהגים קבועים מעל לגיל 60
ניתן לכלול בפוליסת נהגים מעל לגיל 60 רק נהגים מעל לגיל זה, באותו אופן של עריכת פוליסה לנהגים מעל לגיל 30, 40 או חמישים שנהנים, כל אחד בגילו, נהנה מהנחה הולכת וגדלה בביטוח. הסטטיסטיקה מספרת שנהגים בפרט בעלי משפחות נוהגים זהיר יותר, או נהגים שגילם "קופץ" מעשור אחד לשני. מבחינה זו, חשוב לכלול גם בני זוג שנוהגים ברכב.

לעשות חבילת ביטוח רכב שכוללת את כל הפוליסות
חבילת ביטוח רכב כידוע כוללת שלושה ביטוחים, מתוכם אחד חייבים לעשות: ביטוח חובה. כל אחת מהפוליסות תהיינה זולה יותר מאשר פוליסה של אדם בן 25, במרבית המקרים. למרות זאת, רצוי לעשות לביטוח חובה לאוטו השוואת מחירים,, כמו גם לביטוח מקיף ולצד ג´.

לקבל את כל השירותים וההטבות לבני גיל 60+
כיום, מדובר בפק"ל קבוע: בני60 ומעלה מקבלים חבילות והטבות יותר טובות; כלקוחות ותיקים אולי או כלקוחות שאינם נוטים להשתמש בביטוח ולתבוע רבות, יוכלו לקבל שירותים כמו החלפת גלגל בכל מקום בארץ, שירות של טיפול נציג ברכב שעבר תאונה ושילוח הנהג למחוז חפצו במונית ועוד הטבות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר