ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב זמין לכל אדם

מרבית האנשים לא אמורים להתאמץ הרבה לפני שהם עורכים פוליסת ביטוח רכב חדשה; במיוחד לא כשמדובר בביטוח חובה, שמחיריו קבועים מראש אצל כל חברת ביטוח אחת לתקופה קצרה. לעומתו, הביטוח המקיף וגם ביטוח לצד שלישי מוסיפים שירותי ערך מוסף במסגרת ביטוח מקיף לרכב, תוך כך גם מוסיפים על המחיר; כאן, יש מקום גם להתמקח עם נציגי שירות המכירות של חברות הביטוח בהתאם להצעות אחרות שמקבלים מחברות ביטוח רכב אחרות. חלק ממבוטחים קודמים יתלבטו אם בכלל לעשות ביטוח מקיף, במיוחד לאור הפעלת הפוליסה בשנה הקודמת והעלאת הפרמיה השנתית החדשה.

ביטוח רכב מקיף – על מה הוא מפצה?
הכיסויים הסטנדרטיים בביטוח רכב מקיף מכילים כיסוי נגד גניבת הרכב עצמו (אם הרכב אינו שב למבוטח בתקופה של 30 ימים), תאונות דרכים, פגיעה ברכב וגרימת נזק שלא מתוך הונאת הביטוח או על ידי שיטפון וגם פגעי מזג האויר, שריפה של הרכב ואובדן מוחלט על פי ההגדרות בפוליסה.

חשוב לדעת על ביטוח רכב בטרם הרכישה
לפני שרוכשים פוליסת ביטוח רכב, חשוב מאוד לעמוד על כל תוספות הביטוח שנוספו על פני התנאים הבסיסיים – כמה משלמים עליהם, כמה הם עשויים להועיל בזמן שמפעילים את הפוליסה, מה דמי ההשתתפות העצמית להפעלתם ועוד. בנוסף, אם ישנם בפוליסה נהגים בין הגילאים 21-24, השוואת המחירים היא קריטית.

לבחור חברת ביטוח מתאימה
בכל פעם שמחדשים את הפוליסה בביטוח רכב, יש לעשות השוואת מחירים מחודשת, משום השינויים הרבים שנעשים בתחום. חברת ביטוח שהייתה זולה לפני שנה או שנתיים כיום עלולה להיות היקרה מביניהן, לכן השוואת המחירים קריטית. חשוב לדעת גם, שישנה אפשרות לאחד את מועד תפוגת הפוליסות גם- יחד, אם כל אחת מהן תקפה לתקופת זמן שמסתיימת במועדים שונים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר