ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תביעת ביטוח חובה

ביטוח חובה, כמשתמע משמו- הינו מחייב, עבור כל המבקש לעשות שימוש ברכב ממונע בכבישי ישראל. לאור ריבוי תאונות הדרכים בארצנו, נועדה פוליסת החובה להבטיח כי נפגעי תאונות הדרכים באשר הם- נהג, נוסע או הולך רגל- יקבלו פיצוי הולם עקב הנזק הגופני או הנפשי שנגרם להם כתוצאה מאירועים מסוג זה. יודגש, כי ביטוח החובה מכסה אך ורק על נזקים פיסיים/מנטלים הנגרמים כתוצאה מתאונה ולא על נזקי רכוש, הנכללים בעת רכישת ביטוח צד ג´ או ביטוח מקיף.

תביעות ביטוח חובה- הכיצד?
על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, מספק ביטוח החובה פיצוי מתאים עבור אלה האחרונים ללא כל התייחסות לפרמטרים כגון האשם בתאונה, קורבן התאונה וכד´. כך, רשאי כל נהג או נוסע אשר נפגע במהלך תאונה לתבוע את חברת הביטוח שלו ולקבל סכום כספי בהתאם לרמת הפציעה וזמניותה/צמיתותה. לצד אלה, רשאי הולך רגל אשר נפגע במהלך תאונה לתבוע את חברת הביטוח של נהג הרכב הפוגע בכדי להבטיח קבלתן של זכויות שוות לאלה של השוהים במכונית במהלך התאונה.

ומה במקרה שאי אפשר לתבוע את ביטוח החובה?
מקרים מסוג זה מאפיינים תאונות "פגע וברח" או כאלה שבהן הנהג הפוגע אינו מבוטח בפוליסת חובה (ובכך למעשה עובר על החוק). עם זאת, גם בסיטואציות הנ"ל זכאים המעורבים בתאונה לקבלת פיצויים הולמים ולשם כך הוקמה "קרנית", שהינה הגוף האחראי על פיצויים של נפגעי תאונות דרכים אשר אין באפשרותם לתבוע את חברת הביטוח של הנהג הפוגע. יצוין, כי במקרה שהדבר אפשרי, תובעת "קרנית" את הנהג הפוגע עצמו להחזרת עלות הפיצויים לקרן באופן רטרואקטיבי מכספו האישי של האחרון.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר