ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית מרץ 2013

השחקן שלנו לחודש מרץ הוא בן 38, ויש לו ותק של רישיון נהיגה של 20 שנים בדיוק. השחקן שלנו עבר פציעה בעונה האחרונה, ועל כן קבוצות שונות שוקלות אם לקלוט אותו בין שורותיהן, אולם מרבית הקבוצות רואות באותו השחקן פוטנציאל טוב לארגון קבוצה מנצחת, וניתן לראות זאת גם במחירים שתצענה לו הקבוצות. במקרה הזה, השחקן הוא מבוטח בביטוח רכב חובה ואין לו ברירה – אלא לשלם ולעשות אותו בכל מקרה. חברות הביטוח סומכות על הניסיון העשיר שלו על הכביש, ומתמחרות זאת במחיר מזמין ומתחרה.

אילו מחירים מוצעים לשחקן?
המבוטח יקבל הצעות הנדות בטווח מחירים של בין 1,380 שקלים חדשים בחברת מגדל ל- 1,581 שקלים חדשים בחברת הביטוח הראל. כאשר מתוך 14 חברות ביטוח רכב, חברת אליהו לא משתתפת בהשוואת המחירים הזו ואילו 12 מתוך 13 מציעות פוליסות ביטוח חובה במחיר שאינו עולה על הפרש של 64 שקלים מהפוליסה הזולה ביותר. יוצאת מן הכלל: חברת הפול.

איך יודעים מהם ההבדלים בין הפוליסות?
ההבדלים נובעים לרוב משום ההחזרים שחברת הביטוח תתחייב להעניק למבוטחים בזמן שקורה מקרה ביטוח על פי התנאים, ובנוסף ההבדלים ינבעו גם מדמי השתתפות העצמית בביטוח; בכל חברת ביטוח יהיו שינויים שמאחורי הקלעים כשהמחיר הדומה בין הפוליסות אינו מסגיר זאת

אולי לעשות ביטוח רכב קבוצתי?
ביטוח ציי רכב הוא ביטוח נפוץ, כמו בין קבוצות של שחקני ספורט – כך גם בביטוחי רכבים על בסיס פרופיל נהג דומה.מי שמעוניין להוזיל אפילו יותר את הפרמיה עבור ביטוח חובה יכול לברר אם הוא שייך לקבוצה מסויימת כמו למשל בביטוח רכב חבר או דרך מקום העבודה של המבוטח, על אף אם הרכב שבשימוש אינו בבעלות החברה.

תעריף רכב פרטי בבעלות פרטית לשנת ביטוח שמתחילה ביום 01/03/2013
 
פרמטרים שנבחרו
מין הנהג : נהג
גיל הנהג : 38
ותק נהיגה : 20
מספר תאונות של הנוהגים ברכב : 1
מספר הרשעות שהובילו לשלילת רשיון : 0
נפח מנוע (בסמ"ק) : 1600
שימוש הרכב : רגיל
מספר כריות אויר ברכב : 2


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר