ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

קבלת הצעות לביטוח רכב

כחודש לפני תום תקופת הביטוח של המבוטח בחברת הביטוח, יקבל אל כתובתו מכתב המתריא על תום תקופת הביטוח וכי יש לדאוג לעשיית פוליסת ביטוח רכב מחליפה. את ההצעות לא מקבלים באופן אוטומטי, אלא שיש ליזום את ההתקשרות מול חברות הביטוח. מצד שני, ישנן פחות או יותר 15 חברות ביטוח רכב שיכולות להעניק הצעות מחיר. במקום לבזבז משאבים של זמן וכסף מיותרים במרדף אחר הצעות המחיר הטובות, ישנה דרך יעילה יותר למצוא את המחיר המשתלם – דרך אלימינציה. בביטוח מקיף למשל, יש לפנות לאתרי השוואת מחירי ביטוח רכב ולהמתין למספר מצומצם של הצעות.

איך להיות צרכן מחושב?
צרכנות נבונה מתחילה ביכולת להשוות בין הצעה אחת לשניה ולהגיע למסקנה של התוצאה הטובה יותר מבין השתיים, זו שעונה על המטרות. בביטוח רכב, המשוואה עומדת לרוב על השגת כמה שיותר הטבות והנחות בביטוח, לעומת מחירי ביטוח רכב זול ככל הניתן. כדי להכיר את הכללים ולהבין איך הכול נעשה, חשוב גם לקרוא מעט חומר אודות תמחירי הביטוח.

לבחור פוליסת ביטוח
ניתן לבחור כל אחת משלוש הפוליסות לביטוח רכב בנפרד מחברות ביטוח רכב שונות, וחשוב לזכור שחברת ביטוח שמעניקה את הביטוח המשתלם ביותר עבור ביטוח חובה לא תמיד תעניק ביטוח משתלם גם במקיף. מספר הצעות מעניקות למבוטחים יכולת להציג קלפי מיקוח בקבלת ההצעה בכתב.

האם לעשות הרחבות בביטוח?
רצוי לצאת מתוך נקודת מחשבה, שבה הרחבות ביטוח רכב נחוצות בכל מקרה על מנת להעניק את הכיסוי למבוטח. ללא ההרחבות – לא ישולם הפיצוי האפשרי. את ההרחבות בביטוח ניתן לקצץ מהפוליסה ולשלם פחות, אולם זה אומר פחות חיסכון בזמן של הפעלת ביטוח רכב או פחות שירותים נוחים כשהרכב "יתקע" במקום מרוחק.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר