ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מקיף ללא ביטוח רכב חובה

ביטוח מקיף הוא פוליסת ביטוח בפני עצמה, אותה ניתן לרכוש בנפרד משאר הפוליסות בביטוח רכב. הכוונה היא שניתן להפריד בין רכישה אחת לרכישה אחרת בכל חבילת ביטוחי הרכב, ומלבד ביטוח חובה שבו יש לשמור על הרצף הביטוחי, את ביטוחי הרכוש אין חובה לעשות באופן רציף ואפשר אפילו להתלבט ולבחור את החברה המבטחת בהמשך. אלו שתי פוליסות שונות וחברת הביטוח או סוכן ביטוח אינם מותרים על פי חוק להתנות עשיית ביטוח מקיף אצל אותה חברת ביטוח אם עושים גם ביטוח חובה או להיפך, ישנו חופש בבחירה.

התנהלות מול חברות הביטוח
לפעמים כן רצוי לעשות את שתי הפוליסות הללו בחברת ביטוח אחת, ואחת הסיבות לכך היא ניהול של תביעות ביטוח גוף ורכוש אצל אותה חברת הביטוח, או תביעת ביטוח מקיף וצד ג´. ניהול של שתיים או שלוש תביעות ביחד אצל אותה חברת ביטוח יבטיח סנכרון פעולות ואולי אפילו יתרון בפעולה מהירה בהחזרת הפיצויים ללקוח.

ביטוח חובה זול בחברת ביטוח אחת אינו מבטיח ביטוח מקיף זול
עצם קבלת הצעת מחיר לביטוח חובה זול אינה מבטיחה שאותה חברת ביטוח תהיה זולה גם בהצעה שלה כלפי ביטוח מקיף לאותו הלקוח. באותה הנשימה, יכול להיות שחברה שהייתה זולה בשנה הקודמת לא תציע השנה מחיר זול, ואולי היא תציע את המחיר היקר ביותר עבור אותו רכב.

איך יודעים שזה הכי זול?
מחיר ביטוח רכב זול יכול להיות מושווה למחיר של חברות ביטוח אחרות, אולם זה לעולם לא יכול להצביע ישירות על טיב הביטוח. כדי להבין אילו תנאים בביטוח יהיו המשתלמים ביותר, חשוב לבדוק מה התנאים שכל אחת מהחברות מציעה נכון לאותם ימים של רכישת פוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר