ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מיוחד לעובדי המדינה

כמו בכל קניה גם ברכישת ביטוח רכב, לקבוצה גדולה ומאורגנת של אנשים יש כוח רב ויכולת לנצל את כוחם על מנת לקבל מחיר ותנאים טובים יותר מאשר אדם אחר שהיה פונה באופן עצמאי לחברת הביטוח. גופים גדולים וקולקטיבים מציעים עצמם לחברת ביטוח במטרה לקבל הטבות והנחות מסוימות. כיום יש מספר רב של קולקטיבים בענף ביטוח הרכב, לעיתים ועד העובדים מפרסם מכרז ולעיתים המעסיק עצמו מפרסם את המכרז הרלבנטי.

ביטוח לעובדי המדינה
הקולקטיב הגדול ביותר הינו עובדי המדינה. אחת לשנה מפרסם החשב הכללי של משרד האוצר מכרז בו הוא מציע לחברות הביטוח להשתתף ולהציע את התנאים הטובים ביותר אותם הם יכולים להציע. מי שמציע את המחיר הכי נמוך והתנאים הטובים ביור זוכה במכרז ולמעשה מקבל כך מסה עצומה של לקוחות ובצורה זו כסף רב מוזרם לחברת הביטוח.

יתרונות בביטוח באמצעות קולקטיב עובדי המדינה
יש יתרונות רבים ברכישת ביטוח רכב דרך גוף עובדי המדינה. תנאי הביטוח טובים ביותר לרוב עבור מי שרוכש את הביטוח דרך הקולקטיב, דמי ההשתתפות נמוכים יותר, הכיסוי הביטוחי נרחב יותר ועוד. כמו כן, לרוב ברכישת ביטוח כזה אין תוספת מחיר לנהגים צעירים, אין תוספת מחיר לאדם שיש לו תביעות קודמות או עבירות רבות, חברת הביטוח לא מבקשת אישור היעדר תביעות, בדרך כלל אין צורך בבדיקות מיגון שונות שמייקרות בסופו של דבר את הפוליסה ועוד.

החסרונות בעשיית ביטוח זה
החסרון העיקרי הוא שלא כל אחד יכול לעשות את הביטוח הזה, רק עובדי מדינה יכולים. לעיתים נהגים מבוגרים ללא תביעות עבר יכולים לקבל מחיר טוב יותר בשוק הפרטי, השירות לעיתים הוא פחות טוב כיוון שלא מדובר בסוכן ביטוח שעובד ישירות מול המבוטח אלא מוקד גדול מאוד המעניק שירות למספר רב מאוד של אנשים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר