ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף-כל השיטות לרכישה

עולם הביטוח הוא עולם עשיר באפשרויות ובסרגלי מחירים. בעיקר הדבר אמור כלפי תחום ביטוח מקיף. ביטוח זה אשר הוא ביטוח שאינו חובה ומשמש תוספת, מוצע בשלל אופציות הרחבה ומחירים, הכל לפי מוחם הקודח של חברות ביטוח. אז איך מגיעים לרכוש את הביטוח המשתלם והזול ביותר? יש מספר שיטות.

האינטרנט- קלות רכישה עם הנחות גדולות
האינטרנט כיום מציע לכם יכולת לבצע השוואות מחיר בקליק או בהשארת פרטים באתרים. ניתן למצוא את שלל המבצעים ואופציות הביטוח המקיף גם באמצעותו. השוואה זו, עוזרת לכם להתכוונן אל הביטוח הזול ביותר אשר עונה על צרכיכם. אך אליה וקוץ בה, שכן באינטרנט לא תמיד תוכלו להיחשף לאותיות הקטנות שמופיעות בביטוח המקיף. כלומר אתם עלולים למצוא עצמכם משלמים סכום מסויים עבור ביטוח ולבסוף נקנסים בסכום גבוה הרבה יותר בשל תוספות שלא היו מפורטות באינטרנט.

קראו בפירוט את האותיות הקטנות
 רבים מן הביטוחים המקיפים מכילים תוספות אקזוטיות שעלולות לגרום לכם לשלם הרבה שלא בצדק. אותם סעיפים מסתמכים בדיוק על אלו שאינם קוראים את האותיות הקטנות ומקבלים את תנאי הפוליסה כקדש וראה. לכן, היו חכמים יותר- בקשו לקרוא את הפוליסה בטרם חתימה או תשלום עליה, הקידוש זמן גם לסעיפים הקטנים והבינו אותם לעומק, ואם מצאתם משהו שאינו רלוונטי לכם, עימדו על כך שיש להורידו.

שיטת חבר מביא חבר
 חברים יכולים לשמש לכם לא רק אוזן קשבת, אלא גם סוקרי שוק בחינם. בררו עם החברים כמה הם משלמים על הביטוח המקיף שלהם. אם גיליתם שהם משלמים פחות מכם על אותו סוג רכב ועם אותו שנתון, רצוי לבדוק היכן הם מבטחים את הרכב וללכת בעקבותיהם. העובדה שהגעתם דרך מבוטח קיים ובהמלצתו יכולה לתת לכם גם נקודות הנחה מסוימות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר