ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהי תביעת שיבוב ומתי ניתן ליישם אותה?

הרעיון שבעריכת פוליסת ביטוח רכב, הוא שחברת הביטוח מקבלת כספים של מבוטחים, ובתמורה, תעניק למבוטחים את הפיצויים בסכומים גבוהים הרבה יותר ממה שהושקע מלכתחילה – זאת כמובן, אך ורק אם יענו על התנאים שבחוזה. ישנם מקרים, שבהם ישנו גורם שלישי מעורב, שפגע ברכב של המבוטח. חברת הביטוח מציעה למבוטח מבעוד מועד לעשות ביטוח לצד שלישי, כחברת הביטוח תשמש כמתווך בין הצדדים; המבוטח אינו חייב לפנות ישירות לגורם הפוגע, אלא עורך דין מטעם חברת הביטוח, שמסדיר מולו את החוב. תביעה שכזו תיקרא גם "תביעת שיבוב" או "תחלוף".

מה עושים בתביעת שיבוב?
בתביעות ביטוח רכב של שיבוב, הכוונה היא שמבוטח שמעוניין לתבוע את הנזק מהגורם שפגע בו, החוב ישולם לו באמצעות חברת הביטוח, ורק לאחר מכן זו תפעיל אמצעי גביה כלפי הגורם שפגע. כדי שזה יקרה, יש להוכיח בפני בית המשפט באמצעות ראיות שישנה אחריות לאותו צד שלישי בעניין.

מתי לא מיישמים תביעת שיבוב?
גם אם קיים ביטוח מסוג צד שלישי בין הצדדים מבטח – מבוטח, עדיין ישנם מקרים בהם חברת הביטוח לא תוכל להגיש תביעת שיבוב, כמו למשל בתביעות שבהן היו יחסי עובד – מעביד בין המבוטח לחברת הביטוח א שיש קרבה משפחתית בין הצדדים, או כשיש אינטרסים דומים לשני הצדדים.

התנאים יפורטו בפוליסה
חשוב לבחון את התנאים וכיסויים בפוליסת ביטוח רכב עוד לפני שלב האישור של הפוליסה והתשלום עליה. רק לאחר קריאת כל התנאים והבנת משמעותם, ניתן לעשות גם השוואת מחירים בין הפוליסות שמראה מי תגיש הצעה לפיצוי בסכומים גבוהים יותר, כשמשווים את תקרת הביטוח, כלומר את הסכום המקסימלי לפיצוי מטעם חברת הביטוח בעבור המבוטח בפוליסה, ובאילו מקרים הפיצוי הזה ינתן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר