ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח קולקטיב לרכב

הביטוח הקולקטיבי לרכבים הפך יותר ויותר פופולארי, במיוחד בשנים האחרונות, כשנוצרו קולקטיבים שרוכשים ביחד מכוניות ובכך משיגים דילים נוחים יותר לתשלום. כך גם בביטוח. אם כבר רוכשים צי של מכוניות, אפשר להוסיף לזאת גם ביטוח קולקטיבי, קבוצת פוליסות ביטוח שמעניק תנאים סטנדרטיים בלבד עבור הרוכשים. המשמעות – המאפיינים של המבוטחים צריכים להיות זהים אחד לשני פחות או יותר ובדרך כלל ללא עבר של תביעות ביטוח או שלילות רישיון, מי שמעוניין תוספות לביטוח רכב יצטרך להוסיף בהתאם כסף – מה שלעתים קרובות מתברר כרצוי.

מי היא אותה קבוצת אנשים – קולקטיב?
אותו קולקטיב הוא קבוצה שמונה לפחות ארבעים אנשים. אלו יכולים להיות עובדי חברה מסוימת או חברים בארגון, כמו למשל ביטוח רכב לעובדי מדינה – ביטוח רכב של ארגון "חבר", ביטוח לרוכשים באמצעות חברת ליסינג או חברת רכב כל שהיא, קבוצת עובדים בחברה גדולה או ממשלתית שיש להם ועד עובדים וכן הלאה.

לשים לב לתנאים של הביטוח
חשוב לקרוא בקפידה באופן ביקורתי ואפילו השוואתי את התנאים לפוליסה לפני החתימה עליה, משום שעלולים להיות שינויים בביטוח שעלולים להרע בתנאים של המבוטח במקום להיטיב עימו. לביטוח קולקטיבי יש מחיר, תרתי משמע; מצד אחד הוא זול למבטחים, ביחוד כשמדובר בביטוח מקיף שעלותו אלפי שקלים לשנה, אולם הוא מבטיח החזרים שאינם מן הגבוהים בדרך כלל.

הביטוח ממשיך גם לאחר שיוצאים מהקולקטיב
גם עובדים במקום עבודה מסוים שנהנים מביטוח קולקטיבי ולאחר תקופה מסוימת פורשים מהארגון או ממקום העבודה יכולים להמשיך ליהנות מהביטוח הזה כרגיל עד לתום התקופה; כל מה שחשוב זה לנצל את הזכויות ואת היכולת להשיג ביטוח רכב זול בזמן שעושים השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר