ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהם ההבדלים בין ביטוח נהג חדש וביטוח נהג צעיר

בעצם, "נהג חדש" ו"נהג צעיר" נוהגים להיות חופפים ביחד, משום שנהג חדש מוגדר ככל מי שיש בידו רישיון בתקופה שאינה עולה על 24 חודשים, ונהג צעיר מוגדר כנהג בין הגילאים 17-24, ומסיבה זו, שני המעגלים חופפים ביניהם. זו גם הסיבה כנראה, שנוהגים להתבלבל בין שני סוגי הנהגים – הרי חברת הביטוח ממילא מעניקה בפוליסה מחיר גבוה יותר מנהג רגיל לשני הנהגים. אז למה לבדוק מחירים? חשוב להבין היכן ניתן להוזיל את המחיר בביטוח רכב. ביטוח רכב זול הוא ההעדפה של כולם.

כאשר מצטרף נהג חדש או נהג צעיר לפוליסה קיימת
יש ליידע את חברת הביטוח כדי לעשות ביטוח נהג צעיר או ביטוח נהג חדש בהתאם. החוק מחייב לעשות את זה, על מנת לקבל את הכיסוי הנכון – לפחות בביטוח חובה. תוך כדי תהליך היידוע, הנציג משנה את תנאי הפוליסה ואמור להקל בתנאים – לפחות להוסיף את הפוליסה לנהג צעיר או חדש ללא תשלום נוסף או באופן זול יותר מהמתחרים.

איך לעשות השוואת מחירים?
השוואת מחירים בביטוח רכב חשובה בכל פעם שעורכים חידוש ביטוח רכב שנתי מחדש. את ההשוואה בביטוח חובה עושים במחשבון ביטוח חובה של משרד האוצר. כדי לקבל פרטים על הביטוח המקיף או לצד שלישי משאירים פרטי התקשרות ונציגי החברות יוצרים עם המתעניין קשר.

להוזיל את המחירים – איך?
חשוב להכיר לעומק את השיטות להוזלת מחירים בביטוח. למשל, נהגים צעירים מעל לגיל 21 יכולים לפנות לחברות ביטוח שמגדירות נהג צעיר רק עד לגיל 21, או שניתן לשלם רק עבור זמן השימוש ברכב, תוך עדכון חברת הביטוח באמצעות מסרון – לתחילת זמן השימוש ברכב ולסיומו. רק לאחר השוואת מחירים כזו אפשר לקבל את הפוליסה המשתלמת ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר