ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מערכות מיגון כתנאי לביטוח

פוליסת ביטוח מקיף אינה מחויבת על פי החוק. היא נועדה כדי להעניק מענה על מקרי ביטוח שונים שקשורים לפגיעה ולנזק ברכב – לרבות פריצה אליו וגניבתו. רכב יכול להיגנב גם ברחוב הכי סואן, ואפילו כאשר משאירים אותו לחנות בחניון – כשהוא חונה חניה כפולה כביכול. הכול אפשרי וכבר רשומים בהיסטוריה של תביעות ביטוח רכב מקרים שונים ומשונים שבגינם הופעלה הפוליסה, וכל מקרה נחקר לעומק – אם הוא בר פיצוי או אם לאו. האובדן הכספי עבור מה שנגרם לערך יכול להיות מפוצה על ידי חברת הביטוח, רק צריך להגיש טיעונים קולעים לכתב הפוליסה ולהוכיח אותם.

יש לשריין את הרכב במיגונים
ישנם רכבים "אהובים" יותר על ידי פורצים, אלו רכבים שנוטים להיפרץ או להיגנב. אלו גם הרכבים שחברת הביטוח תדרוש בעבורם התקנת מיגון לרכב. רק אם יהיה המיגון לרכב תינתן על ידי חברת הביטוח ההנחה המצופה והמובטחת. לצורך העניין, יש ללכת למתקיני מערכות מיגון ולהגיש לחברת הביטוח טופס שמראה על התקנת המיגונים.

ניתן לשנות מיגון עד תחילת תוקף הפוליסה
יש מי שמקבל הצעת מחיר משתלמת רגע לפני שתוקף הקודמת פג, ובכל אופן, חובה עליכם להשוות מחירים בביטוח רכב – גם אם בדקה התשעים. אותו אדם יצטרך להגיש טופס בדיקת מיגון מאושר לפני ירידת החיוב הראשון, או לפחות בתוך הזמן שקבע נציג השירות למבוטח. במידה ולא יגיש תחת תנאים אלו, הרי שלא יזכה בהנחה ויחויב במחיר מלא.

שינוי מיגון באמצע תקופת ביטוח
מי שמשנה את המיגון באמצע התקופה יכול לדרוש הטבה בתנאי הביטוח, וזאת משו שניתן לשנות את תנאי הפוליסה גם באמצע תקופה, ובלבד שזה יהיה לטובת המבוטח. רצוי לעשות את כל ההכנות הללו לפני שמתחייבים לפוליסה או להסדיר זאת מול נציג השירות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר