ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מיוחד-לנשים בלבד

בשנים האחרונות חלה מהפכה של ממש בעולם הביטוח, עת חברות הביטוח החליטו לעשות מהפכה ולהציע לנשים ביטוח רכב לנשים, במיוחד רק להן. ביטוח רכב זה כולל שירותים רבים היכולים לשרת קהל נשים מבועת בעת מצב חירום- כמו החלפת פנצ´ר, שירותי דרך, אפשרות לחו"ד של שמאי נוסף ועוד. יש חברות שאפילו מציעות ביטוח זה בפחות כסף.

מדוע ביטוח לנשים בלבד?
חברות ביטוח הבינו כי קהל הנשים ראוי ליחס מיוחד יותר. זאת הודות לצרכים שונים שיש להן לעומת גברים ובשל העובדה כי מחקרים מצאו שנשים נוהגות יותר בזהירות מאשר גברים, דבר שתורם לכך שיעשו פחות תאונות. ואם כך הדבר, מדוע לא לצ´פר אותן במחיר?

ביטוח נשים-לא תופס במקרה של כמה נהגים
יחד עם זאת, חשוב לדעת כי שמדובר על ביטוח לכל נהג, ההטבה לנשים אינה תופסת וזאת משום שמדובר בביטוח שמעורבות בו לא רק נשים אלא גם גברים אשר מעלים את הסיכון לתאונה עם כל נהיגה שלהם ברכב. גם כאשר לא מדובר על ביטוח לכל נהג, אלא מספר נהגים קבוע שרק עליהם יש ביטוח לנהוג על רכב מסויים, ביטוח זה לא יתפוס. הביטוח מיועד רק לנשים אשר נוהגות על רכב משלהן והן נהגות יחידות עליו.

הפמיניסטיות לא מרוצות במיוחד
כמובן שלקיחת ביטוח כזה, תלויה בהשקפה של האישה, שכן רבים מן השירותים המוצעים יכולים להישמע לאישה עצמאית ומודרנית אפילו קצת מגוחכים: שירותי החלפת פנצ´ר, לקיחה למוסך והחזרה ממנו, חו"ד של שמאי נוסף, שירותי ניקוי מוזלים לרכב ועוד. כל אלו יכולים גם לעלות כסף ולהפוך את הביטוח הכביכול מזמין הזה ליקר משמעותית לעומת ביטוח רכב פשוט ורגיל. מכאן שלפני לקיחת חבילות ביטוח מיוחדות,מומלץ בכל מקרה לעשות השוואת מחירים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר