ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

האם כדאי לעשות ביטוח מקיף?

כשהרכב נוסע בכבישים ולא בידיים שלכם, יכול להיות שיש סיבה נוספת כדי לדאוג: אין לדעת מה יוליד יום, בין אם הרכב נמצא אצלכם בידיים ועל אחת כמה וכה אם חולקים בו עוד אנשים שמנצלים את הזמן שהוא חונה כדי לצאת לכבישים העירוניים או הבין עירוניים. חברות הביטוח מסווגות ביטוחי רכב לפי מספר הנהגים הקבועים בו – ואם יש יותר מנהג אחד ברכב, מחיר הביטוח מתייקר אוטומטית. פרמטר זה ועוד פרמטרים אחרים הם אלו שקובעים את מסגרת מחיר הביטוח שניתן לקבל מכמה חברות ביטוח רכב שונות.

המחיר לא מסגיר את טיב הביטוח
אמנם נכון, לא כל מה שמרשרש – במקרה שלנו פוליסה שעולה במחיר יקר – יש בו מה להציע, ולא כל הנוצץ – זהב. מצד שני, ביטוח רכב זול לא תמיד מעניק הטבות, כיסויים והרחבות גם מעבר לסטנדרט הבסיסי של תנאי ביטוח מקיף. המשימה היא לבדוק מה מקבלים ביחס למחיר – והאם זוהי ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר שניתן להשיג.

סקירת פוליסות ביטוח נפוצות יכולה להועיל בבחירה
הפיתרון יהיה אפוא עריכת סקירה של פוליסות ביטוח מקיף נפוצות, כמו הפוליסה הסטנדרטית, או פוליסת ביטוח שמתאימה לקבוצת הגילאים שלכם, ואפילו ביטוח מקיף קולקטיבי. יכול להיות שתוכלו לקבל מחיר טוב אילו אתם עונים על פרמטרים מסוימים. חשוב לקרוא מדריך ביטוח רכב כדי לדעת מהן נקודות המפתח בביטוח שהופכות אותו למשתלם.

האם הרכב שלכם שווה את הביטוח?
רבים שואלים את עצמם אם כדאי לעשות ביטוח מקיף במחיר שהוא למעשה חצי או שליש משווי הרכב. זה בדרך כלל נאמר ביחס לרכבים ישנים שגילם עולה על 12 שנים. ברכבים ישנים או ברכבים דו גלגליים לא תמיד ישתלם לעשות פוליסת ביטוח מקיף, ורצוי להפעיל שיקול של כדאיות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר