ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד ג´ – לא חובה אבל מומלץ

הביטוח לצד שלישי הוא ביטוח שבדרך כלל לוקחים אותו כמובן מאליו, משום שממילא חברות הביטוח מכניסות אותו אוטומטית לביטוח המקיף. את ההרחבות בביטוח מייחסים לביטוח המקיף בעיקר בביטוח רכב -  אולם ישנן הרחבות שהן הרחבות של ביטוח לצד ג´, ומי שאין לו ביטוח שכזה לא יהיה יכול להוסיף את אותן ההרחבות. אם הוא רוצה לשלם עוד כמה מאות שקלים בעבורו ולזכות בזמן הצורך בכיסוי של עד מאות אלפי שקלים, או אם הוא מוכן לקחת את הנטל הכספי על כיסו במידה וצד שלישי יתבע אותו ביום מן הימים על נזק לרכושו.

אילו ביטוחי צד ג´ קיימים?
"צד ג´" הוא מונח בביטוח או סוג של פוליסה שעורכים בתחומי ביטוח שונים, הקשורים לרכוש. אותו צד שלישי ניזוק מהמבוטח ברכושו, ועל כן הוא תובע מחברת הביטוח שלו את הפיצויים המבוקשים, במקום לתבוע את אותו מבוטח באופן פרטי. בעוד המבוטח משלם סכום של מאות שקלים, חברת הביטוח יכול לכסות עד לתקרה של מאות אלפי שקלים על פי המקרה והוכחתו. אלו יכולים להיות ביטוח צד ג´ בביטוח רכב, בביטוח דירה צד ג, ביטוח בית עסק ועוד.

חשיבותו של ביטוח לצד שלישי
ביטוח רכב הוא הביטוח הנפוץ שיש בו שימוש בפוליסת ביטוח לצד שלישי, כיון שלצערנו, תאונות דרכים וגם נזקים שונים לרכוש מתרחשים מדי יום ביומו על ידי רכבים. אחת הדוגמאות הנפוצות היא עצירה פתאומית של רכב אחד, ואילו השני שאינו שומר מרחק או מכל סיבה אחרת נכנס בו מאחור.

מתי משלמים לצד השלישי?
ישנו עניין של השתתפות עצמית בביטוח רכב ובפוליסות מסוג זה. גובה ההשתתפות העצמית יקבע האם זה משתלם לפנות לחברת הביטוח או "לסגור את העסקה" מול הצד השלישי בסכום הנמוך מפתיחת התביעה. במילים אחרות – רצוי להפעיל את הפוליסה רק אם סכום ההחזר עולה על הגובה של דמי ההשתתפות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר