ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנשים ואפליה בחישוב הפרמיה

בחברות הביטוח ידועים הנתונים הקשורים לסטטיסטיקות בין המינים, לפחות בכל מה שקשור לנהיגה זהירה או לתביעת חברת הביטוח. מי שנוטה להפעיל את הביטוח לרכב הם הגברים; הנתונים הללו עדיין אינם 100% משקפים את המציאות שעל פני השטח, אולם לפחות בביטוח חובה ישנה חובה להפעיל את הפוליסה, כך שלפחות אז ניתן לדעת מי מעורב יותר או פחות בתאונות דרכים קטלניות או כאלו עם נפגעים. הנתונים מראים כי נהגת אחת מארבעה נהגים תהיה מעורבת בתאונת דרכים קטלנית – הנתון הזה היה מספיק עד לפני שנת 2011 כדי להעניק לנשים מחיר של ביטוח רכב זול והטבות.

תיקון האפליה במחיר ביטוח רכב לנשים
החל מחודש מרץ בשנת 2011, נוצר תיקון לאפליית המחירים הזולים יותר בביטוח רכב עבור הנשים, לפיו בית המשפט באירופה קבע שלפחות הנשים לא זוכות יותר להקלה במחיר הפוליסה, רק משום שהן נהגות זהירות יותר. למרות שמדובר כאן על נתון שמתחשב באופי הנהיגה כנראה של הנהגות בארץ ובעולם, עדיין זוהי אשליה, ואשליות, כנראה גם מסוג זה, יש להוקיע.

עד סוף 2012 – ביטוח לנהגת יחושב כמו ביטוח לנהג
המהלך הזה לייקור הפוליסות לנשים באופן חד פעמי על מנת "ליישר קו" עם מחירי הפוליסות לביטוח רכב גם של גברים, אמור להסתיים עד לתום שנת 2012. מסיבה זו, ניתן לראות כי אין הבדל בין חישוב מחשבון ביטוח חובה בין אם מזינים את מין הנהג או בין אם מזינים מין נהגת.

השוואת מחירים – מאין נובע הפער במחירים?
הפער במחירים נובע מסיבות שונות – בעיקרן – משום שחברות הביטוח לוקחות סיכון פיננסי שונה ביניהן גם אם מדובר באותו נהג בדיוק. בנוסף, הנהג עצמו יציג נתונים משלו – שלו ושל הרכב, שיכולים להוזיל או לייקר את מחר הפוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר