ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד בוחרים בביטוח החובה הזול ביותר?

במכולת, בין חברות הסלולאר, בין חברות האינטרנט ומגישי שירותים נוספים עולה הצורך לעשות השוואת מחירים, אחרת עלולים לשלם את מחיר שרשרת הספקים השונים שדרכם העסקה עוברת, או פשוט לשלם מחיר יקר יותר, מבחירה. האמנם? מחירים יקרים בביטוח רכב הם רק הכסות של המוצר, ואינם מראים מה באמת מקבלים. כדי להבין מה מקבלים תחת אותה הצעה, יש ליצור קשר עם חברת הביטוח, או לעשות השוואת מחירים. כמובן שניתן לעשות חידוש ביטוח רכב בזול ולקבל תמורה הולמת, אולם רצוי לוודא זאת כבר בשלב ההסכם.

"זול וטוב"- האמנם?
 בביטוח חובה לרכב אין סעיפים מתחרים בתנאים. אלו הם אותם תנאים – ולא מוסיפים על כך הרחבות, אלא באמצעות רכישת ההרחבות הנחוצות במסגרת ביטוח צד ג´. בפוליסת ביטוח חובה מקבלים כיסויים בסיסיים על פגיעות גוף, אולם השוני הוא בגובה ההחזרים. כאן נכנסת לתמונה השוואת המחירים – כשמשווים למעשה את מה שמשלמים באופן גורף בפוליסה ואת ההחזרים בהפעלת הפוליסה.

למצוא את הביטוח הזול ביותר – באינטרנט
לטובת המבוטחים עומד וקיים מחשבון ביטוח חובה של משרד האוצר , שמשרת את הציבור לאורך 24 שעות ביממה כל ימות השבוע. ניתן לגשת אליו בכל עת ולהזין את הפרטים העדכניים. בפני המבוטחים נחשפת רשימת הביטוחים מהזול יותר אל היקר, ואפשר ללחוץ על הקירור כדי להגיע לחברת הביטוח ולחקור אודות המחירים טלפונית.

אם יש שינוי בפוליסה – יש לעדכן!
נוסף נהג חדש לצוות הנהגים הקבועים ברכב? יש נהג צעיר שלוקח את הרכב אחת לחודש? חשוב לעדכן את חבר ת הביטוח לפי החוק, ולשלם את התוספת בהתאם. אם כן, חידוש פוליסה יכול להיות גם במהלך תקופה, או שניתן לשנות את הפוליסה הקיימת כשהמחיר בא לקראת הלקוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר