ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - כמה דברים שפשוט חובה לדעת

בביטוח רכב, הדברים כתובים וברורים באמצעות פוליסת הביטוח. האמנם? האם באמת אותו חוזה שנשלח לביתו של המבוטח אכן מובן ונהיר לכל? ניתן לסמן כמה טעויות נפוצות בביטוח רכב שנובעות מהבנה בסיסית לקויה של הפוליסה בביטוח רכב, כמו למשל שהמחיר הסופי הוא הקובע. במובן מסוים זה נכון, אולם באופן עקרוני, אפשר לייעל את הפוליסה מתוך נגיעה בכל אחד מהסעיפים בה, ורצוי להבין לעומק מה פשרו של כל סעיף ועד איזו רמה הוא דרוש למבוטח, כל עוד הוא חלק מאותן הרחבות ביטוח.

ביטוח חובה- הביטוח הנפוץ ביותר
ביטוח חובה הוא ביטוח שמחויב להיות לכל מי שמחזיק ברכב ממונע על פי החוק. חובה להחזיק אותו ברכב לאורך כל הנסיעה. המחיר שלו יורכב לפי נתונים כמו למשל גיל הנהג – האם הוא נהג צעיר או במעגל גילאים מתקדמים, מהו סוג הרכב – האם הוא פרטי, רכב הסעות או מסחרי, מה ותק הנהיגה של הנהגים הקבועים בו – האם ישנו נהג חדש?  האם היו לנהג תביעות קודמות בביטוח לאורך שלוש השנים האחרונות, או שלילות רישיון?

ביטוח מקיף - וההרחבות שבו
 היות ורצוי לעשות בחירת ביטוח מקיף בחוכמה, חשוב להתמצא בכל מה שנדרש בו. ישנם כמה סעיפים בסיסיים בביטוח – בהקשר של כיסויי שריפה, שיטפון, גניבת רכב, תאונת דרכים, חבלה בו בזדון ועוד. ישנן הרחבות כמו ביטוח צד ג´, ביטוח שירותי דרך וגרר כיסוי שכ"ט עו"ד.

לנסות להוזיל את הביטוח
על מנת להוזיל את הביטוח, אפשר לברר אודות הסדרים עם מוסכים, תשלום של דמי השתתפות נמוכים בזמן הפעלת הפוליסה תוך תשלום של סכום גבוה יותר לפוליסה השנתית או להיפך, ניסיון להפחית או להעלות את גבול האחריות בביטוח רכב ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר