ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תביעת תגמולי ביטוח רכבים

ישנם רכיבים בביטוח שיכול להיות שעוד לא הכרתם, עד לרגע שבו נאלצתם להשתמש בו. למעשה, אתם רוכשים את הביטוח בדיוק לצורך העניין הזה – לקבל פיצוי מחברת ביטוח גם אם אתם לא יודעים מי בדיוק עשה את אותו הנזק. למעשה, רצוי לדעת מתי כדאי להפעיל את הפוליסה לביטוח ומתי אפשר להסתדר מול הגורם השני שמעורב בתאונה, מתי חברת הביטוח מתנה תנאים כדי להכריז על רכב כ"טוטאל לוס" ואז תוכלו לקבל את ההחזרים המובטחים, ומתי הרכב נחשב ל"גנוב" ויש עליו כיסוי כספי.

חברות הביטוח דורשות מיגון
חשוב לעשות מלכתחילה מיגונים עבור ביטוח מקיף, ולאחר שעושים – לעדכן את חברת הביטוח. החברה בהתאם תחייב את המבוטח בפחות כסף משום שיש פחות סיכוי שיפעיל את הביטוח, או שתקנה לו שירות תיקונים מוזל. חשוב להגיע לחברת הביטוח עם הטופס לאחר בדיקת הרכב כמבוקש. בטופס יוצהר כי הרכב עבר בדיקת מיגון ונמצא שיש לו המיגון הנדרש.

כאשר הרכב נגנב עם המפתחות במתג ההתנעה
אחד התנאים הבסיסיים לפיצויי ביטוח בזמן גניבה, היא שהמבוטח עשה ככל שביכולתו ותחת אחריותו על מנת להמנע ממקרה תביעה. במידה והמפתחות נשארו במתג ההתנעה, האחריות עוברת אל המבוטח וחברות הביטוח מסירות ידיהן מפיצויים.

בית המשפט לתעבורה בוחן כל מקרה לגופו
הביטוח המקיף וצד ג´ כוללים הרחבות גם בנוגע לשכר טרחת עורך דין. לכן ביטוח מקיף במחיר משתלם יכול להיות הביטוח שיכיל הרחבות וכיסויים נוספים על אלו שלכאורה נראים בסיסיים ואמורים לשרת אותנו, אולם עדיין ישנו ויכוח בין עניין ההתאמה לתנאי הפוליסה או לא. אותו עורך דין הוא מרכיב קריטי להצלחת התביעה ולקבלת ההחזרים בביטוח מקיף בגין גניבה, על אף שתנאי הפוליסה לעתים אינן ברורים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר