ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - החלטה כבדת משקל

כדי לקבל כיסוי בשעת תאונה, יש לערוך פוליסת ביטוח מקיף, וכאן טוב הביטוי –  "יפה שעה אחת קודם". אדם אשר רוצה לקבל החזרי ביטוח בגין נזקים שנגרמו לרכב בשעת התאונה חייב שיהיה בידיו ביטוח רכב תקף ומשולם, לפחות לזמן שבו אירעה התאונה או גילוי הנזק. מי שמחזיק ברכב, חייב לרכוש לו ביטוח חובה מתאים על פי הדגם והנתונים שלו ושל הנהגים הקבועים. לעומת זאת, אינו חייב לרכוש את הפוליסה היקרה ביותר מבין השלוש, שעולה אלפי שקלים לשנה. מצד שני, אותם אלפים בודדים שמשולמים בתשלומים לחברת הביטוח מכסים נזקים של עשרות ומאות אלפי שקלים.

על מה מכסה ביטוח רכב מקיף?
ביטוח מקיף לרכב מפצה על מספר מקרי ביטוח מוגדרים. הפיצוי יוענק על פי שיקולי חברת הביטוח אילו אותו מבוטח עמד בהגדרות הבסיסיות של פוליסת ביטוח מקיף לאוטו.  בין המקרים הבסיסיים נמנים החלקה של הרכב או התהפכות שלו, עלייתו באש, הקלעות לשיטפונות ונזקי טבע נוספים כמו למשל נפילתו של עץ בגין סופת רוח עזה וכמובן – תאונת דרכים.

מה ניתן לשקול ברכישת פוליסת ביטוח מקיף?
אפשר לברור פוליסת ביטוח מקיף לא רק לפי גובה המחיר שלה, אלא גם לפי סעיפי התוספת המתלווים לה. מעבר למקרי הביטוח הבסיסיים אותם יכסה הביטוח ישנן הרחבות בביטוח שיכולות להיות לעזר בזמן הצורך, ולצמצם את ההוצאות באופן ניכר (מדובר על מניעת הוצאה של עשרות אלפי שקלים ואף מאות. אפשר גם לתמרן בשאילתת ביטוח לצד ג´.

ביטוח צד שלישי
הביטוח לצד שלישי ידוע בצורתו הסטנדרטית כביטוח אוטומטי שמתווסף לביטוח רכב מקיף.  ניתן גם לרכוש אותו בנפרד – ולבקש הצעת מחיר חוזרת ללא הביטוח לצד שלישי, אולם הוא עשוי להיות לתועלת המבוטח כאשר גורם אחר יתבע אותו בגין נזק שרכבו עשה לרכושו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר