ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חובה, מקיף ומה שביניהם

חברות הביטוח מוכרות פוליסות ביטוח רכב על פי ההרשאה שקיבלו למכור ללקוחות המבוטחים – הן לפי קריטריונים לממכר ביטוח חובה, הן לפי קריטריונים לממכר ביטוח מקיף וגם לביטוח צד ג´. לרוב, הפוליסות מתאפיינות בשבלונות – סטנדרטיות של תנאים, במיוחד כשמדובר בביטוח חובה, או במקיף בסיסי לרכבים פרטיים. בעוד התנאים עצמם קבועים ובביטוח המקיף ניתן גם להוסיף תנאים וכיסויים בפוליסת ביטוח רכב. היות וניתן לבחור כל פוליסת ביטוח רכב בנפרד, ניתן גם לעשות השוואת מחירים באופן שיראה מה היא הפוליסה המשתלמת ביותר.

מיקוח בביטוח חובה?
כיום, אפשר לומר שאין ממש גמישות בפוליסות ביטוח חובה. אם רוצים להשוות מחירים, יש לקבל את הצעת הסוכן – ממש כפי שמחשבון ביטוח חובה מציג את המחירים AS IS. במידה ורוצים למצוא מחיר נמוך יותר לביטוח חובה, אפשר פשוט לפנות לחברת ביטוח אחרת. הביטוח הזה הוא סטנדרטי, והנתונים המשתנים בו מכתיבים מחיר לפי רמת הסיכון בו נתפש הנהג על פי חברת הביטוח הספציפית.

לעשות שינויים בביטוח המקיף
חברות הביטוח מעוניינות לצרף לשורותיהן לקוחות בביטוח המקיף שאין להם רזומה של נהגים מסוכנים, או שהרכב שלהם אינו מקור לתביעות ביטוח. הביטוח המקיף מכניס הכנסות יפות לחברות הביטוח כאשר רק משלמים אותו ולא פורעים אותו באותה השנה בתביעת ביטוח. כדי להגיע למחירים הזולים ביותר, אפשר לעשות השוואת מחירים כשהנציגים של חברות הביטוח מדווחים על המחירים טלפונית – עליהם כן ניתן להתמקח.

הדמיון בין פוליסות ביטוח חובה ומקיף לרכב
שני סוגי הפוליסות הללו מחויבים לעבור את אישורו של המפקח על הביטוח שבמשרד האוצר. כשמדובר ברכבים פרטיים, המחיר הולך ויורד אם הנהג זהיר והוא הופך להיות בן קבוצת גיל מתקדמת יותר. גם נהגות משלמות פחות על הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר