ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב בשביל עתיד שקט

תאונות דרכים הן מכת מדינה, תרתי משמע. לא קשה להקלע למכת תאונה – באופן אקטיבי לצערנו או פסיבי, עם כבישים צפופים שכאלו ברכבים. בבקרים – הכבישים עמוסים ואנשים לחוצים להגיע לעבודה, בצהריים – ממהרים הבייתה אל הילדים או אל הלימודים ובלילה, כשהכבישים כבר נפתחים יותר, נהגים מרשים לעצמם להניח את הרגל על הגז, אולי אפילו יותר חזק ממה שאפשר להשתלט על הרכב במקרה שבו נדרשים להאט או לעצור. ביטוח רכב מכל הסוגים אינו יכול למנוע את הסיכון בקרות תאונה מסוג זה, אולם יכול לטפל בנושא כיסוי הכספים שאמורים להוציא לאחר תאונה.

ביטוח לכיסוי תשלומים בגין נזקי גוף
כיסוי התשלומים על הטיפול הראשוני שהפצוע מקבל מאת האמבולנס, הוצאות המיון והאשפוז ואפילו ההוצאות על השיקום שבא לאחר מכן וכיסוי אבדן יכולת השתכרות אלו כיסויים שמובטחים מאת ביטוח חובה. השאלה הנשאלת, היא מהו גובה הפיצויים שיוענקו. ככל שמשקיעים יותר בפוליסה, רצוי לוודא כי מקבלים יותר בגבול אחריות זה.

ביטוח לכיסוי פגיעות רכוש ורכב
ביטוח מקיף לרכב פרטי כולל בתוכו החזרים לכיסוי פגיעות רכב של הרכב המבוטח. לא משנה מי היה הגורם לתאונה וממה החבלה. כל עוד הפגיעה נעשתה תחת התקיימות תנאי הביטוח, ניתן לזכות בהחזרים עד לגובה גבול האחריות.

לעשות ביטוח חובה וצד ג´ ללא ביטוח מקיף
יש מי שמוותר מראש על עשיית ביטוח מקיף, משום שאינו משתלם לו. רצוי לעשות ביחד עם ביטוח החובה את הביטוח לצד שלישי, על מנת להיות זכאים לכיסוי בגין תביעות ביטוח רכוש שהצד השלישי טוען שנעשו על ידי הרכב המבוטח. הביטוח הזה, להבדיל מהביטוח המקיף, אינו בשליטת המבוטח – כלומר הצד השלישי יכול להחליט להפעילו בכל עת ו"להפיל תיק כבד של הוצאות" על הנהג הפוגע.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר