ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שירות החלפת צמיג בביטוח מקיף

כשנמצאים באמצע הדרך ולפעמים גם באמצע שום מקום, אתם תלויים כנראה בסיועם של נהגים מזדמנים חולפים או בחברת הביטוח הנאמנה לכם, שתסייע לכם עם התקלה. אם ישנו נושא שנהגים ממוצעים מזניחים אותו ברכב, הרי זה נושא הצמיגים. בכל שנה ואחת לכמה חודשים, מוצבות בשולי הכבישים ניידות של משרד התחבורה בשיתוף עם המשטרה על מנת לבדוק את תקינות הרכב באופן כללי וכן את מוכנותו לקראת החורף.רכבים שאינם עונים על הקריטריונים ונמצאים לא תקינים – מורדים מהכביש. ישנם גם רכבים שמורים להם להמשיך בדרכם תוך הוראה לתקן אותם פגמים שנתגלו.

צמיגי משאית לקויים
גם משאיות נוסעות על הכבישים לעתים בתנאי צמיגים לקויים. הדבר נובע משחיקה ומנסיעה ממושכת וכן מתנאי השטח שבה המשאית נוסעת. למשאיות מסוימות ישנו מספר גלגלים גדול מארבעה ונושא התחזוקה חשוב לא פחות. גם לגבי משאיות נערכת בדיקת תקינות רכב והמשאיות בעלות הליקויים מורדות מן הכביש. אולם נשאלת השאלה איך ניתן לקבל סיוע כשישנו תקר בצמיג?

שירות מיוחד של ביטוח רכב מקיף
במסגרת ביטוח רכב לנשים וביטוחי רכב שונים, ניתן לקבל הטבה מיוחדת בדמות שירות להחלפת צמיגים, כתוצאה מתקר ("פאנצ´ר"). מדובר על פיקוח רכב שמונע תקלות חמורות כמו תאונת דרכים שעלולה להיות אפילו קטלנית משום צמצום יכולת הבלימה התקינה או ההאצה.

שירותי דרך נוספים שמוצעים על ידי חברת הביטוח
ניתן לקבל שירותים נוספים במסגרת ביטוח רכב, כמו למשל שירותי דרך וגרירה אשר מחברה חיצונית היו עולים מאות שקלים ואילו בביטוח ישנו סבסוד כמעט על כל המחיר, ישנו שירות לתיקון שמשות, ביטוח לתכולת הרכב ולמערכת הסטריאו, שירות של רכב חלופי למקרה תאונה, גניבה או השבתה (על פי תנאי הפוליסה) ועוד.  

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר