ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב שאינו בבעלות המבוטח

מי הוא המבוטח בביטוח רכב? כל מי שנכלל בהגדרות הראשוניות של הפוליסה. אילו הוא הוגדר בחוזה מראש (לדוגמה בביטוח נהג צעיר, נהג חדש או בביטוח רכב לבני גיל הזהב) אז הוא יכול לקבל פיצויים מחברת הביטוח. אילו אינו רשום בפוליסה ומוגדר כנהג קבוע, לא יקבל פיצויים. בעל הרכב אינו חייב להיות המשתמש הקבוע ברכב ולפיכך גם אם יעשה את הפוליסה בעצמו וישלם עליה, יהיה יכול להגדיר בה מי הם הנהגים הקבועים, ללא קשר לזהותו – כשהוא זה משלם על הפוליסה. כך, חברות ליסינג יכולות לבטח באמצעות עסקאות שונות את הלקוחות ששוכרים.

ביטוח רכב שכור
רכבי ליסינג והשכרות אלו רכבים שזוכים לעסקאות בחבילות תשלומים מיוחדות. מי שלוקח עסקת ליסינג תפעולי, זוכה לקבל חבילה של שירותים בביטוח – לרבות התשלום על הביטוח לרכב. עם זאת, רצוי שיברר מה הביטוח כולל ואיך ניתן לשנות ולשפר את הפוליסה. בביטוח רכבים שכורים משלמים מעט יותר מביטוח לרכב פרטי, משום שזה ביטוח רכב זמני.

ביטוח נהג צעיר
הורים רבים מעניקים סיוע כלכלי לילדים ורוכשים עבורם את הרכב לשימושם הפרטי. בנוסף, מפנקים אותם גם בעניין הביטוח לרכב, היות וממילא ישנה תוספת במחיר הביטוח שבה נהגים בני גילאי 17-24 עדיין מתקשים לשלם אחת לשנה. כך ההורים מבטחים ומשלמים, והמשתמש ברכב – הילד נהנה מהאפשרות לקבל פיצויים במקרי הביטוח.

תועלת מרכב פטור ממס
כאשר הרכב אינו בבעלות של המבוטח, יש צורך להוכיח את הזיקה לרכב, כלומר להראות כי הרכב המדובר הוא המבוטח. יכול להיות שהביטוח עדיין לא הוחלף מהבעלים הקודם של הרכב לאחר רכישתו אולם יש לתאם זאת מול חברת הביטוח, לרבות הבנה כי קיים כאן למעשה מקרה המוסכם כמקרה ביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר