ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידוש ביטוח רכב לנהג צעיר באמצע תקופה

נהג צעיר הוא מונח שנוי במחלוקת, משום שבחברת ביטוח אחת נהג צעיר יוגדר בין הגילאים 17-21, ואילו בחברת ביטוח אחרת יוגדר בין הגילאים 17-24. משמע, בין הגילאים 21-24 ישנו "חלון" שבו אותו בן 22 למשל יכול להתקל במחירי ביטוח רכב יקרים כפי שמייקרים אותם לחובת הנהגים הצעירים, ואילו אם ישווה את המחיר למה שתציע חברת ביטוח אחרת, ימצא מחירים זולים יותר במאות שקלים, משום ששם לא יחשב לנהג צעיר. מסיבה זו בעיקר, חשוב לעדכן את חברת הביטוח בה הוא רשום בגילו, על מנת לשנות את מחירי הפוליסה.

לשנות את הביטוח ביום הולדת 24?
נהג שהוא צרכן נבון, ישווה מחירים לקראת גיל 24 בין חברות הביטוח בכל פוליסה שהוא מנוי עליה, וישנה את הפוליסה כבר מאז שגילו השתנה על פי לוח השנה. לא רק זאת, אלא שחברת הביטוח דורשת, לחובתו או לזכותו של הנהג לדווח על השינויים שנעשו בפוליסה – לרבות השפעת ותק וגיל הנהג על מחיר ביטוח הרכב. לרוב, אותו נהג יאלץ לבטל את הפוליסה הקודמת, וליצור פוליסה חדשה ומותאמת.

האם מקבלים החזרי ביטוח?
ניתן לקבל החזר בגין תקופת הפוליסה ששולמה מראש ואילו הנהג מבקש לבטל אותה, אולם זה יעשה בהתאם לתנאי חברת הביטוח. גובה ההחזרים יהיה טעון במידה רבה בשאלה אם אותו נהג בחר שוב באותה חברת ביטוח או שעזב אותה לחלוטין.

להקפיד על נהלי חברת הביטוח
על הנהג להודיע על ביטול ביטוח רכב לפחות כ-21 ימים לפני המועד שבו הוא מעוניין לשנות את המחיר ולבטל את הפוליסה על מנת שזו תיכנס לתוקף. רצוי לעשות שיקולי כדאיות, היות וחברת הביטוח ממילא גובה כ- 10% מדמי הביטוח על ביטול ובנוסף עד 10%.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר