ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כל העומד מאחורי השוואת מחירי ביטוח רכב

בביטוח רכב, ישנה פוליסה שחייבים לעשות: ביטוח חובה. הביטוח אינו ביטוח לרכב, כפי שניתן לסבור מהשם, אלא ביטוח לפגיעות גוף שעלולות לקרות כתוצאה מתאונה עם הרכב. נכון, לכל מי שרוכש רכב מנועי ישנו כורח לרכוש גם ביטוח חובה, וזה אומר הוצאה נוספת הכרחית. היות שיש הבדלים מחירים בין חברת ביטוח אחת לשניה, יש צורך בהליך של השוואת מחירים – כל עוד משרד האוצר מעודד תחרותיות ובטווח מחירים מפוקח, הצרכן צרי לעשות את הצעדים הנכונים על מנת להרוויח מכך את כל היתרונות האפשריים – על מנת לתכנן עתיד טוב יותר.

לעשות לביטוח חובה לרכב השוואת מחירים
ביטוחי רכב מושפעים מפרמטרים קבועים שאליהם מזינים נתונם משתנים של המבוטח – הנהגים הקבועים ברכבו ושל הרכב עצמו. לכל אותם נתונים שמשתנים ישנו מחיר שונה בכל חברת ביטוח, ועל כן השוואת המחירים נחוצה. יכול לקרות מצב שאותו מבוטח יפנה לחברות ביטוח כדי לקבל הצעת מחיר, ואילו המחירים יהיו שונים – כאן המקום לחסוך מאות שקלים.

איפה החברה שמתמחה בפוליסה שאני זקוק לה?
ישנן חברות ביטוח שמאפשרות לנהגים בין הגילאים 21-24 ביטוחים זולים יותר מאשר לחברות אחרות, וישנן חברות ביטוח שתצענה פתרונות שמוזילים עוד את הביטוח לנהגים צעירים – כמו למשל שירות המסרונים שמפעיל או מפסיק את הביטוח בהתאם לזמן השימוש.

ישנה חובת דיווח אמת ברכישת ביטוח רכב
אילו התרחשו שינויים בנתוני הביטוח, יש לפנות לחברת הביטוח ולשפר את התנאים. בנוסף לשיפור התנאים חברת הביטוח מחייבת לדווח לה על כל שינוי, על מנת שיהיה כיסוי באותו ביטוח רכב לכל נהג שמשתמש ברכב. אי מילוי החובה הזו עלולה לגרום למשפט פלילי, שכן נהג שאין לו כיסוי חובה ברכב אינו מורשה לנהוג בו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר