ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב שלכם - לא רק כי אתם חייבים

כל אופנוע, רכב פרטי, רכב הסעות, משאיות ורכבים כבדים – כולם וכן כל מי שמעודכן בתקנות התעבורה של כלי הרכב הממונעים מחויבים לעשות ביטוח חובה וללא הפוליסה הזו אין לעלות על הכבישים או לנסוע עם הרכב אפילו לא בחניה. נהיגה ללא ביטוח חובה משמעה עבירה פלילית. כשהממשלה החליטה בשנת 1970 על חוק ביטוח חובה לנהגים, למעשה באה לקראתם. הרעיון היה לפצות אותם בגין ההוצאות הגבוהות מאוד לאחר תאונת דרכים שגרמה לפגיעות גוף ולפגיעות נפש.

אז בעצם החוק קובע שמגיע לי פיצוי?
כמובן, החוק אינו בעד הונאות, להיפך – לא רק שלא מגיעים פיצויים למה שנתגלה כהונאת ביטוח, אלא שהמדינה עלולה אפילו לתבוע את המעורב בהונאה. הפיצוי יגיע בתוך הזמן שקבוע בפוליסה, בדרך כלל עד כ- 30 ימים. הפיצוי ינתן כנגד מקרה הביטוח שנקבע. בעצם, ניתן לתבוע גם עבור כמה סעיפי ביטוח במקביל באמצעות עורך דין שימונה מטעם חברת הביטוח עבור המבוטח.

חוק הפלת"ד
החידוש שהביא עימו חוק הפלת"ד הוא שאין צורך להוכיח אשמה של נהג אחר, אלא שכל מי שנפגע כתוצאה מתאונת דרכים יכול להגיש תביעת ביטוח ולקבל החזרים. בביטוח רכב,  חשוב להראות שהייתה פגיעה כתוצאה מהתאונה ולאסוף כל מסמך וראיה שיכולים להוכיח זאת.

מאיפה לרכוש ביטוח רכב חובה?
ניתן לרכוש ביטוח חובה מכל חברת ביטוח שיש לה הרישיון לממכר פוליסה מסוג זה. בכל חברת ביטוח עשוי להתגלות מחיר אחר, לעתים זול יותר ולעתים יותר יקר. החוכמה היא לגלות היכן המחיר זול ועדיין משתלם יותר מהאחרים. לצורך העניין ישנו מחשבון ביטוח חובה של משרד האוצר שאיתו אפשר לראות אונליין מה המחיר שיוצע עבור אותו לקוח והנציג לרוב לא גמיש במיקוח בעבורו בניגוד למחירי ביטוחים אחרים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר