ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

צד שלישי- שנוכל להיות בטוחים לחלוטין

אנשים נוטים לייחס לביטוח צד שלישי פחות מקום מאשר התרומה האמיתית שלו. למעשה, יש לו יכולת להציל את הכיס של המבוטח מידי תביעות בעלות אופי של מאות אלפי שקלים, בעוד המבוטח עצמו שילם רק כמה מאות שקלים. הביטוח לצד שלישי אינו ביטוח שהחוק מחייב בו, ומכאן אולי ישנה פחות מודעות לתרומתו, אולם חשוב לציין כי במקרים אשר בהם הביטוח היה עשוי לסייע אולם לא היה בתוקף, אותו אדם שנתבע לא יהיה יכול לקבל פיצויים בגין התביעה של גורם מצד שלישי.

במה תורם ביטוח צד ג´?
הביטוח לצד שלישי מעניק כיסוי לתביעות שגורם שלישי מחליט לבצע. הוא מגייס ממשאביו, נעזר בעורך דין מטעמו וטוען לסכום כסף בעבור הנזק הכולל שנעשה לו – לרכושו: לרכבו או כל רכוש אחר השייך לו. זו יכולה להיות גם רשות עירונית או עסק שהציוד שלהם נפגע מהרכב של המבוטח. הביטוח לצד שלישי מכסה את ההוצאות של התביעה.

מי עושה ביטוח לצד שלישי?
הביטוח לצד שלישי מומלץ לכל אחד ואחת באשר הם, נהגים שבסופו של דבר עלולים להקלע לתאונה מסוימת, לפגוע ברכושו של אחר אפילו ביציאה מהחניה או לקחת חלק בתאונת שרשרת מפתיעה. את הביטוח הזה עושה גם מי שמבקש לא לעשות ביטוח מקיף. היות והביטוח לצד ג´ נחשב לביטוח רכוש קטן שנמכר באופן סטנדרטי כחלק מביטוח מקיף ועדיין אם לא רוכשים את המקיף ניתן לרכוש צד ג´ בנפרד.

צריך לשלם דמי השתתפות עצמית
אי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה, גם לא בתחום הביטוח. מי שמחליט לתבוע את חברת הביטוח צריך לשלם דמי השתתפות עצמית, אולם לא ישלם דמי השתתפות עצמית כפולים גם אם בביטוח מקיף הוא נדרש לשלם דמי השתתפות, לפי החוק החדש.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר