ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב איכותי לחיים שקטים

חיים שקטים? לא ניתן למנוע תאונות דרכים באמצעות ביטוח רכב, אבל אפשר בהחלט לישון בשקט אחרי שכבר עשיתם אותו, משום שמאחורי כל פוליסה ישנם החזרים כספיים שמאפשרים לנשום. את עגמת הנפש מהתאונה לא ניתן למנוע, אולם לפחות את בזבוז הכספים המשווע והבלתי נמנע, כן. ומי בימינו שואף לתרום כסף למוסדות רכב כאלו ואחרים על מנת להחזיר את הרכב למצב הקודם? הלוא אפשר לעשות את זה תמורת כמה אלפי שקלים לשנה, כשמפעילים את הביטוח משלמים עוד כמה מאות של דמי השתתפות עצמית בביטוח רכב, ומקבלים עד כמה מאות אלפי שקלים, לפי המקרה.

לקנות ביטוח חובה באופן מושכל
ממילא, כל רכב מחויב לביטוח חובה. החוכמה היא לא לשלם באופן מובן מאליו, אלא לבדוק כל הצעה לגופה, ולראות מה מקבלים עבור כל תנאי ותנאי. בכל פוליסה ישנם אותם תנאים שעליהם ישלם המבוטח, השאלה היא כמה ומה הסכום שיקבל עבור כל מקרה ביטוח. כדי לעשות השוואת מחירים, נתן לפנות למחשבון ביטוח חובה של משרד האוצר.

להוסיף ביטוח מקיף
מדובר בביטוח משלים לביטוח חובה, אולם כדי להפוך אותו למושלם, חשוב להוסיף לו את ההרחבות הנדרשות. הביטוח הבסיסי יכיל סעיפים אודות מקרי גניבה, חבלה ברכב עקב תאונת דרכים, שיטפון, שריפה, חבלה במזיד ועוד. ההרחבות תוספנה עוד שירותים כמו ביטוח גרירה, תכולת הרכב ואיכון פוליסה.

מה יש בביטוח צד ג´?
הביטוח לצד שלישי נכלל בדרך כלל באופן אוטומטי בתוך פוליסת ביטוח רכב מקיף. מסיבה זו, מי שרוכש ביטוח מקיף כבר מכוסה בהוצאות בסיסיות של תביעת גורם שלישי, אולם גם כאן כמו במקיף, ניתן להרחיב. יש לשים לב לעובדה, שאם ישנה תביעה משותפת של ביטוח מקיף וצד ג´ כיום, הרפורמה קובעת שאין כפל תשלום דמי השתתפות עצמית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר