ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהן הקטגוריות המרכיבות ביטוח רכב מליסינג?

כל רכב ממונע חייב ביטוח רכב חובה, זה ידוע בשטח הרכבים הפרטיים, אולם מה עושים בשטח רכבי ההשכרות והליסינג? מי אחראי לביטוח שם? איך עושים ביטוח לרכבי ליסינג בכלל? למעשה, אלו אותן פוליסות לביטוח רכב, שמשמשות גם רכבים פרטיים. מי שאחראי לעשות את הביטוח הוא בדרך כלל חברת הביטוח בהשכרה לטווח קצר, כשמקבלים את הביטוח כחבילה, וגם בליסינג לטווח ארוך – תפעולי. מי שרוכש ליסינג מימוני, חובת עשיית ביטוח חובה מוטלת על כתפיו של השוכר. כך או כך, אין מנוס מלבדוק את זה לעומק מול חברת ההשכרות בכל מקרה.

ליסינג תפעולי
בליסינג תפעולי, מקבלים את הרכב בהשכרה בעסקת חבילה – ביחד עם כל השירותים שאחראים לכך שהרכב יקבל את כל מה שהוא צריך לאורך השנה: מביטוח רכב ועד לתשלום הרישיון והטסט וגם לקיחתו לטיפולים תקופתיים ולתיקונים. חשוב להתעמק בנושא הביטוח, משום שדווקא משם יכולה להיות התייקרות גדולה יותר במחיר – ניתן לבקש לעשות באופן נפרד השוואת מחירי ביטוח רכב.

ליסינג מימוני
בליסינג מימוני מקבלים למעשה את הרכב בלבד להשכרה, ולכל השאר אחראי השוכר – מחזיק ברכב לאורך התקופה. חשוב לעשות השוואת מחירי ביטוח, כדי להגיע למחירים הנוחים ביותר והמשתלמים – לא רק בביטוח חובה אלא גם במקיף ובצד ג´. לא חייבים לעשות את שני הביטוחים הללו באותה חברת ביטוח.

להשוות מחירים ללא התחייבות
נציגי חברות הביטוח מעניקים מחירים מתחרים למי שמשאיר פרטי התקשרות באתר להשוואות מחירים. הנציגים מחזרים על פתחו של המבוטח כדי שיעשה אצלם את הפוליסה במחיר הזול ביותר לאחר מיקוח. האם זה באמת משתלם? זו כבר שאלה אחרת, שדורשת בדיקה לעניין. משום כך רצוי לקרוא מדריכי ביטוח רכב שיובילו לעסקת ביטוח נכונה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר