ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך תוכלו לחסוך מאות שקלים בביטוח לרכב?!

אחת לשנה לפחות, אתם מגיעים למעמד החשוב של בחירת פוליסת ביטוח רכב. שוב, המפתחות בידיים שלך, ואתם יכולים להחליט איפה לבטח את הרכב בכל שלושת הביטוחים. לפחות חשוב לדעת כי ביטוח חובה לרכב חייבים לעשות – כשמו כן הוא, משום שהממשלה מחייבת זאת. נהיגה ללא ביטוח חובה נחשבת על ידי הממשלה לעבירה פלילית – כבר יותר מאשר רק עבירת תנועה, ומטופלת בהתאם. לכן, כשמחזיקים רכב מכל סוג שהוא – לפי תנאי הביטוח, יש לקחת בחשבון את העניין שחייבים להחזיק גם ביטוח רכב חובה.

ביטוח מקיף – בזמן מימוש פוליסה חוסכים
אמנם לא ניתן לדעת מתי ואם תזדקקו לפוליסת הביטוח המקיף לאורך השנה. משאית שעשתה רוורס ובטעות פגעה לכם ברכב, רוכב אופנוע שעשה לכם "שקע" קטן בפח הרכב בזמן שהוא חנה או אם הקטנוע נגנב – כל הסיבות נכונות לעשיית פוליסת ביטוח רכב, אפילו אם המחיר נשמע לפעמים יקר – כמה אלפי שקלים.

למה לשלם יותר?
הביטוח שאתם עושים היום הוא המפתח להחזרים שתוכלו לקבל כשאתם תובעים את חברת הביטוח. מעבר לכך, כבר עם רכישת הפוליסה עצמה ניתן לחסוך כמה מאות שקלים וזה יכול להגיע אפילו לחיסכון של אלפי שקלים. פרמיית ביטוח רכב אינה אחידה, ישנה תחרות בין חברות הביטוח וישנו מקום להתמקח על המחיר.

אתם יודעים על מה אתם משלמים?
בעיקר הצעירים שבין הנהגים, מנסים לאתר אחר הפוליסה הזולה ביותר בביטוח רכב – בבחינת מי שמציעה את הצעת המחיר הזולה ביותר, היא הזוכה. מצד שני, לא מבררים כמה הביטוח יציע במקרים שונים של פגיעת צד ג´ או של נזק זה או אחר. יותר חשוב להכיר מהם היתרונות והחסרונות של המוצר שאתם רוכשים מאשר לסמוך על פיסת נייר שאתם משלמים עליה ולא תוכל לסייע לכם במרבית המקרים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר