ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שירותי ערך מוסף במסגרת ביטוח מקיף לרכב

 בביטוח המקיף לרכב ניתן לדבר על שירותים בסיסיים לרכב הקשורים בתנאי היסוד שמחויבים להיות בכל פוליסה, וניתן להוסיף על כך שירותים שונים במסגרת ביטוח רכב – וכל חברת ביטוח שמציעה דבר מה מקורי יותר יכולה לפנות לקהל מבוטחים גדול יותר. ישנם שירותים נפוצים יותר במסגרת אותן ההרחבות, כמו למשל שירותי גרר ושירותי דרך או רכב חלופי. בכל פניה לחברת הביטוח – במיוחד כאשר עורכים פוליסת ביטוח רכב חדשה, רצוי לברר מה היא אמורה לכלול – מה ההרחבות שאתם רוכשים, כמה תשלמו עליהן ומה תקרת ההחזרים. ככל שתקרת ההחזרים גבוהה יותר, כך חברת הביטוח יכולה לפצות אכם בסכום גבוה יותר במקרה המותנה.

הרכב מושבת או נגנב? אפשר לקבל רכב חלופי
כאשר מנסים לחפש את הרכב שוב ושוב ללא הצלחה ומגיעים למסקנה המאכזבת שהוא נגנב, או כאשר הרכב זקוק לטיפול ארוך במוסך שהולך לארוך שבועות ארוכים – אפילו משום שישנה המתנה לחלפים מתאימים, חברת הביטוח מסוגלת לדאוג לנוחיות המבוטח בכך שהיא מספקת לו רכב חלופי בתוך מספר ימים הקבוע מראש בחוזה.

שירותי דרך ושירותי גרירה
שירותי הגרירה הם מצרך חשוב ביותר לכל כלי רכב, משום שתמיד עלולה להיות סיבה לכך; מנוע שאינו עובד או קלקול של כל חלק אחד ברכב. הפעלה של שירותי הגרירה היא על פי התנאים בפוליסה, ובדרך כלל מדובר על חיסכון של מאות שקלים בין ביטוח גרירה דרך חברה חיצונית מול ביטוח גרירה במסגרת הפוליסה.

לעשות השוואת מחיר ביטוח מקיף
ההשוואה בביטוח מקיף חשובה ובלתי ניתנת לויתור – ישנן פוליסות ביטוח רכב שאנשים רוכשים במיטב כספם, ולא יודעים מה למעשה הם רכשו. רכישה נבונה ומושכלת של הרחבות בביטוח היא המפתח להשגת הפיצויים המירביים למבוטח.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר