ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

היכן עושים ביטוח חובה וצד ג?

ההוצאות מדי חודש בחודשו אינן פוסקות, הן רק הולכות ומצטברות. המטרה היא לעלות ברמת החיים ולא לרדת ככל שהזמן נוקף ועובר. אנשים מוציאים רישיון נהיגה על מנת להיות עצמאיים יותר בכבישים, אולם מחויבים באותה המידה לדאוג לקיומו של ביטוח חובה לפחות כשהם נוהגים ברכב. גם כאשר ישנו ביטוח כזה, חשוב שיהיה בתוקף ויכלול גם פרופיל של נהג מסוגו. המחירים בביטוח רכב אינם קבועים, ומחייבים השוואה מתמדת אילו מעוניינים למצוא את המחיר המשתלם ביותר – לכן ישנם אתרי השוואת מחירי ביטוח רכב שזמינים אונליין סביב השעון לכל מבוטח.

ביטוח חובה
ביטוח חובה חייב להיות גם אם מחליפים רכב במהלך שנת הביטוח, וגם אם נמצאים בתוך רכב שכור. החובה מוטלת על הנהג לבדוק אם ישנו ביטוח חובה מתאים, שכן אם אין כזה, יהיה יכול לפנות לחברת הביטוח ולעדכן את הפוליסה, או שלא לנסוע ברכב. נהיגה ללא ביטוח חובה נתפשת כעבירה פלילית על החוק.

ביטוח לצד ג´
הצד השלישי אינו שואל את המבוטח אם לתבוע את הפוליסה של מבוטח צד ג´ או לא, ולא אם יש לו ביטוח כזה או לא. מה שיעניין אותו זה לקבל את הפיצויים בעבור הנזק שנגרם לו. המבוטח יהיה יכול להחזיר את הפיצויים במסגרת תקרת הביטוח שברשותו ועל פי סעיפי ההרחבות בביטוח.

לעשות את שניהם ביחד או בנפרד?
נשאלת השאלה – איך עדיף לרכוש את שתי הפוליסות, כל אחת בנפרד או כחבילת ביטוח? כאשר לא מעוניינים לעשות ביטוח מקיף, יש לדאוג לביטוח צד ג´ אם רוצים בו. את השוואת המחירים עורכים בנפרד, אולם רכישה מרוכזת של שתי הפוליסות גם מאותה חברת ביטוח רכב – יחד עשויה להוליד הנחה משמעותית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר