ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך לעשות ביטוח במחיר נכון?

הביטוח לרכב הוא חבילת ביטוחים שלא מובנת לכולם, ומכיון שאינה נהירה לכול – חשוב להבהיר בה את הפרטים. ראשית, מדובר על ביטוח שמורכב משלושה סוגי ביטוח רכב: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח לצד שלישי. שלושת הפוליסות נרכשות בנפרד בכל חברת ביטוח שיש לה הרשאה לממכר הפוליסות מאת המפקח על האוצר, והמחיר נע בטווח המחירים המורשים על ידי משרד מפקח זה. מי שמחזיק ברשותו רכב, עושה קודם כל ביטוח חובה, מפני שהחוק מחייב זאת. רק לאחר מכן, מפעיל שיקולים לגבי רכישת ביטוח מקיף לרכב או ביטוח לצד שלישי.

מהו "מחיר נכון" בביטוח?
הביטוח הנכון עבורכם יהיה זה שהמחיר בו נמוך מספיק מתוך שלל המחירים אולם מציע הטבות רבות ככל שניתן במסגרתו. ניתן למצוא את המחיר לביטוח חובה באתר אינטרנט שיש בו מחשבון ביטוח חובה. מכיוון שהמחירים משתנים בין נהגים קבועים וסוגי רכבים, מתקבלות הצעות מחיר מתחרות בין החברות.

למה אין מחירון עבור ביטוח מקיף לרכב?
בביטוח המקיף לרכב נכללים משתנים רבים מכדי שניתן לכלול במחשבון; מדובר הל ביטוח בסיסי שנוספות לו הרחבות שונות ומשתנות. מכיוון שכך, כל שנותר הוא להשאיר באתר פרטי התקשרות ולהמתין להתקשרות מהירה של נציגי חברות הביטוח, אשר מציעות מצידן הצעות מתחרות. במידה וישנה אפשרות למיקוח, ניתן להציג הצעת מחיר בכתב מאת החברה המתחרה.

איך עושים ביטוח מקיף זול?
ביטוח מקיף זול הוא בדרך כלל הסטנדרט הבסיסי של ביטוח הרכוש. ניתן להסיר ממנו את הביטוח לצד שלישי, להפחית את סעיף ההשתתפות העצמית (יש לקחת בחשבון כי במקרה זה נאלצים לשלם יותר השתתפות עצמית בזמן הפעלת הפוליסה), וישנם טריקים נוספים שמאפשרים גם לנהגים צעירים להגיע למחיר שיא (שלילי).

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח חובה |  צור קשר