ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

החשיבות העצומה של ביטוח רכב

ההוצאות השנתיות שלנו לרוב מחזוריות, וניתן פחות או יותר לחשב את ההוצאות על מנת לדעת איך להתכונן ולתקצב את השנה הבאה. ישנו תשלום על טסט ורישיון לרכב, ישנו המנוי לקאנטרי או לחדר הכושר, לחוגים השונים, תקציב לבילוי בחו"ל, דמי שכירות ועוד. כשאנו מחזיקים ברשותנו רכב מנועי מכל סוג – בין אם דו גלגלי או רכב פרטי, כאן אנחנו מחויבים לעשות ביטוח חובה לרכב בכל שנה מחדש, ולא לנסוע רגע אחד בלעדיו – כל על פי החוק. לגבי הביטוחים האחרים - מקיף וצד ג´, אלו ביטוחי בחירה נחוצים אף יותר.

למה מחויבים לביטוח חובה?
ביטוח חובה כבר מ- 1970 הפך להיות הביטוח הקבוע לכל נהג ונהגת. בכל נסיעה ברכב, יש לוודא כי הביטוח אכן בתוקף ומשולם. מעבר לכך שנהיגה ללא ביטוח חובה נחשבת לעבירה פלילית, אי אחזקת פוליסה בתוקף בזמן קרות תאונת דרכים עם נפגעים, לא תאפשר קבלת פיצויים וכיסויים על נזקי גוף שקרו ועל ההשלכות שלאחר מכן.

למה כל כך חשוב שיהיה לכם ביטוח רכב מקיף?
הביטוח המקיף מאפשר לכם לקבל פיצויים על נזקים שקרו לרכב – ולא מפאת השחיקה (אלא אם מדובר על ביטוח למשאיות). אילו הרכב נגנב, ניזוק ונגרם לו נזק כתוצאה מפלוני ששרט אותו או עיקם את הפח לדוגמה, אילו קרתה תאונת דרכים – ולא משנה במי האשם, אילו הרכב נשרף, ניזוק בשיטפון ובעוד מקרים – חברת הביטוח תכסה כלכלית בהתאם.

הביטוח לצד שלישי
יש נהגים שמעוניינים לוותר על ביטוח מקיף ולרכוש רק את ביטוח צד ג´ על אף שהוא חלק מביטוח מקיף באופן אוטומטי. ישנם אנשים שמעוניינים לקנות את הביטוח הזה בנפרד מהביטוח המקיף משום שבחברת ביטוח אחת מקבלים יותר ומשלמים פחות. ביטוח זה מעניק החזרים אילו גורם שלישי (לא מבטח ולא מבוטח) תובע את בעל הרכב בגרימת נזק.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר