ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

בחירת ביטוח רכב בארץ

חברות ביטוח משתמשות בשירותי סטטיסטיקה כדי להבין את מה חשוב יותר לבטח, ואיך לתמחר את הביטוח בכל תקופה מחדש. באופן עקרוני, ככל שהנהגים הקבועים לאותו הרכב פחות זהירים, מחיר הביטוח יעלה. מדובר כאן באמצעי להרתעה לאורך טווח הזמן הארוך, אולם זהו בעיקר אמצעי להבטיח כי חברת הביטוח תוכל להעניק החזרים בהתאם ובאופן יחסי לרמת ההשקעה בפוליסה. בארץ קיימים שלושה סוגי ביטוחי רכב. סוג אחד חייב להיות באמתחתו של כל נהג – ביטוח חובה. ניתן לעשות ביטוח חובה אחד עבור כל הנהגים ברכב בודד, אולם חייבים לכלול בו את כל הנהגים הקבועים.

ביטוח רכב תקף רק בין גבולות המדינה
מי שרוכש ביטוח רכב בישראל, אינו יכול להשתמש בו בחו"ל. מסיבה זו, נהגים אשר נוהגים בטריטוריה שמחוץ לגבולות הארץ אינם מכוסים כלכלית אילו קרתה להם תאונת דרכים עם נזקי גוף או נזקי רכוש. באזורי יהודה ושומרון למשל או באזורים השייכים לרשות הפלסטינית עדיין זוכים לטיפול בביטוח חובה לרכב.

ביטוח מקיף לרכב
בארץ, לא חלה חובה לבטח רכב באמצעות ביטוח מקיף, וזה אומר שתיקון רכב שנגרם לו נזק נתון תחת אחריותו של המבוטח. אילו אין לו ביטוח רכב- ישלם עבור תיקונים מכספו, ואילו יש לו ביטוח מקיף לרכב – יקבל החזרים כספיים עבור מקרי הביטוח שעליהם הוסכם מראש תחת חוזה ביטוח הרכב.

האם זה כלכלי תמיד?
לא לכולם זה ישתלם לעשות ביטוח מקיף לאוטו. עבור בעלי מכוניות ישנות ששוויו נמוך מאוד, כלי רכב דו גלגליים במצב דומה או בעלי רכבים עם חלקי חילוף יקרים מאוד – יתכן שהביטוח לא יתרום ולא יוסיף. אילו מעוניינים לקנות ביטוח לצד שלישי, אפשר לקנות זאת בנפרד וללא תלות ברכישת ביטוח מקיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר