ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה וביטוח מקיף

ביטוח חובה לרכב
על פי החוק, כל בעל הרכב מחויב לבצע ביטוח רכב חובה. לפני בחירה בחברת ביטוח, כדאי לבצע סקר שוק מקיף. לעיתים חברות ביטוח רבות יוצאות במבצעים והצעות מיחדות הקשורות לחגים או אירועים שונים אחרים, ואתם יכולים לקבל הצעת ביטוח זולה יותר. חשוב לשים לב מהי פרמיית הביטוח שהחברה דורשת, איזה מוניטין יש לחברה, מהי מדיניות ניהול התביעה בחברה זו ומהו מספר התשלומים האפשריים.

עלויות ביטוח חובה לרכב
עלויות ביטוחי החובה לרכב מושפעים מגורמים רבים. סוג הרכב, דגם הרכב, מצב הרכב, גיל הנהג, וותק הנהג והמצאותם של כריות האוויר ברכב הינם רק חלק מהפרמטרים על פיה נקבע מחיר הביטוח. כיום, חברות הביטוח רכב מציעות שירותים נוספים כגון: שירותי דרך וגרירה וכיסוי מורכב לשבירת השמשות, שבזכותם, עלות הביטוח עולה.

ביטוח מקיף לרכב
על אף כי ביטוח מקיף לרכב אינו חובה על פי חוק במדינת ישראל, כשמדובר בנהיגה בכבישים, למרות שאתם מחשיבים עצמכם כנהגים זהירים, ישנם מצבים שלא תלוים בכם. רעות מוגבלת, תנאי מזג האוויר, עייפות קלה או הסחת דעת רגעית יכולים לגרום לתוצאות חמורות של פגיעה ברכבכם. תפקידו של ביטוח מקיף לרכב להשרות עליכם וודאות כי חברת הביטוח שלכם תכסה את ההוצאות במקרה של תאונה.

עליות ביטוח מקיף לרכב
ביטוח מקיף הינו ביטוח לרכב שתפקידו לכסות קשת נזקים רחבה. ביטוח זה מקיף מקרים כגון: גניבת הרכב, נזק הנגרם לרכב כתוצאה מרעידת אדמה או מצבים בהם בעל הרכב פגע וגרם לנזק לרכב אחר. גם בביטוח מקיף לרכב ניתן לקבל שירותים כגון: הגנה משפטית במקרה הצורך, תחבורה חלופית במקרה של תאונה, רדיו דיסק חלופי ועוד.

מהרו לפנות אלינו לקבלת הצעת ביטוח משתלמת עבורכם!

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר