ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב הכי זול

בביטוח רכב עולות שאלות שונות בנוגע למחיר, לרבות מהו המחיר הממוצע שמציעים עבור הפוליסה, וסטייה ממנו למעלה או למטה יכולה לסמן "שול" יותר או "יקר" יותר? על מנת לקבל קנה מידה באשר למחירי הביטוח, יש לחלק את הפוליסות לשלוש: לביטוח חובה, צד ג´ ומקיף. אפשר לרכוש כל פוליסה בנפרד, אולם שילוב של שתי פוליסות ביחד מקנה מאותה חברת ביטוח הנחה בדרך כלל. כאשר מעוניינים לבדוק למשל מה המחיר הממוצע של ביטוח רכב חובה, נעזרים בביטוח רכב אונליין. כך אפשר לעשות השוואת מחירים בכל שעה סביב לשעון.

למצוא מחיר זול לביטוח מקיף
הביטוח המקיף הוא היקר ביותר מבין השלושה. נדמה שגם הזול ביותר עולה ממילא כמה אלפי שקלים, אז למה להשקיע בו בכלל אם לא מתכוונים להשתמש בו? העניין הוא, שאין לדעת מראש מתי יהיה לכם עניין להשתמש בו. לא ניתן לתכנן את תאונת הדרכים הבאה שלכם ואולי אפילו הסיבה לתאונה לא תהיה קשורה בכם.

לעשות ביטוח לצד שלישי
זה נשמע כמו נספח שלא זקוקים לו כביכול, אולם לביטוח צד ג´ ישנה יכולת לכסות הוצאות של תביעה שבה תובעים מכם אלפי ועשרות אלפי שקלים משום שהרכב שלכם פגע ברכוש של אחר. מדובר בפוליסה בסיסית שנמצאת בתוך פוליסת ביטוח מקיף – או בהרחבות שניתן להוסיף בתוספת תשלום.

איפה משווים מחירים לפני רכישת ביטוח רכב?
ישנו דף מקוון להשארת פרטי התקשרות בכל אחד מהאתרים להשוואת מחירים באינטרנט. האתרים הללו נמצאים בקשר עם מספר חברות ביטוח רכב – כל אחת מהן מציעה למבוטח הצעת מחיר מתחרה לביטוח רכב. הבחירה נותרת בסופו של דבר אצל המבוטח – והוא עושה את החישובים שלו – האם מה שזול הוא גם המשתלם ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר