ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דגשים ברכישת ביטוח לנהג צעיר

נהגים צעירים רק עכשיו יצאו ממסגרת של קורס נהיגה, וסביר היה להניח כביכול כי אפשר לסמוך על כך שינהגו עם כל כללי הנימוס וגינוני הכביש. בפועל, ההיפך הוא הנכון. למן הרגע שכבר לא נוסעים ליד המורה לנהיגה או המלווה, אפשר לשים את הרגל על הדוושה ולהתפרק קצת, ואם אפשר אז להרשים את החברה או את החבר´ה. נהגים בין הגילאים 17-24 נחשבים לנהגים מסוכנים יחסית לשאר הנהגים משום שהם פזיזים יותר ונוטים להיות מעורבים באופן מובהק במרבית מתאונות הדרכים הקטלניות.

למה לרכוש תוספת ביטוח נהג צעיר?
החוק מחייב בכך. יש ליידע את חברת הביטוח כי הצטרף לחיק הפוליסה נהג בין הגילאים 17-24. בזן שצריך לחדש את הפוליסה, יש להודיע מהו הגיל של הנהג הצעיר ביותר, ולעשות השוואת מחירים. התועלת הגדולה בהשוואה זו היא במיוחד לנהגים בין הגילאים 21-24 משום שתחום זה אפור – לא בכל חברת ביטוח מוסכם להגדיר בו את הנהג כ"צעיר".

לשאול אודות אפשרויות להוזלה במחיר
מי שמבקש להוזיל את המחיר לביטוח רכב נהג צעיר אפשר לשאול אם ישנן תוכניות מיוחדות כמו למשל חיוב דרך מסרונים. במסגרת התוכנית הזו אפשר לעדכן אונליין מתי משתמשים בביטוח – לשלוח מסרון ולהמתין לאישורו. רק לאחר מכן מותר להשתמש ברכב, וכמובן – לשלוח מסרון חוזר כשמעוניינים לדווח שסיימתם להשתמש ברכב. הביטוח יהיה פעיל רק לאורך הזמן שבו הוא נפתח.

לעשות את כל ביטוחי הרכב
יש להצהיר על הנהג הצעיר בכל סוגי הביטוחים לרכב. למרות שמדובר עדיין על תוספת נכבדת לתשלום השנתי בביטוח, התוספת הזו רק מבטאת כמה הנהג עלול להזדקק לחברת הביטוח. רק מי שיש לו ביטוח רכב יכול לקבל החזרים, והנהגים הצעירים הם אלו שמועדים ליותר תאונות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר