ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

החשיבות של ביטוח מקיף

ביטוח מקיף הינו שם לביטוח רכוש, כאשר האינטרפרטציה הראשונית היא בתחום עולם הרכב. ניתן לעשות ביטוח מקיף גם על תכולת דירה למשל או על כל רכוש שבנמצא, אולם הביטוח המקיף לרכב הוא פוליסת הביטוח הנפוצה ביותר בתחום הרכוש. מספרים עליו בכל פינה, והפרסומות זועקות למבוטחים שישנם מחירים תחרותיים בביטוח מקיף, מכל פינה. יש להפריד את הביטוח הזה מביטוח חובה שהמדינה מחייבת כל בעל רכב ממונע לעשות. ביטוח מקיף אינה מחויב על פי החוק, למרות שיש בו יתרון רב למי שמפעיל אותו – חיסכון של אלפי, עשרות אלפי ואף מאות אלפי שקלים לאחר תאונה.

אין מקום בטוח על הכביש
הכביש אינו מקום רגוע; גם הנהג הזהיר ביותר עלול להיות לא מרוכז ביום חם, לישון מעט בלילה ובבוקר לא לשמור מספיק מרחק מהרכב הנוסע מלפנים, להיתקע אחרי הסיבוב במכונית שחנתה לא טוב, לאבד שליטה ברכב לאחר שמנסים לחמוק מתאונה. הביטוח המקיף הינו פוליסה שמעניקה כיסוי לאחר הערכת נזק פיזי לרכב.

שירות – לא רק החזרים כספיים
בביטוח רכב מקיף מעניקים שירות, ולא רק החזרים כספיים לאחר תאונות. היתרון הוא שאותו אדם שרכש פוליסה לביטוח מקיף שהיא מורחבת, יקבל שירותים כמו טיפול ברכב הניזוק ודאגה למבוטח  - ארגון מונית שתשלח אותו לדרכו בעוד הנציג מטפל בהמתנה לשמאי רכב, טיפול בכל הקשור למקרה הביטוח, בשילוח הרכב למוסך ובתיקונו.

השוואה של מחירי ביטוח מוזילה במחיר
למרות שחברת הביטוח עלולה להציע מחיר יקר בהרבה משנה שעברה, ניתן להשיג מחירים זולים יותר, ובעיקר – משתלמים. האחריות לעשיית השוואת מחירים בביטוח היא על כתפיו של המבוטח, אולם זה יכול להסתיים גם לאחר 20 דקות; מזינים פרטי התקשרות באתרי ההשוואות, משוחחים עם נציגי שירות בביטוח ורושמים את הסעיפים והתנאים מול תמחור כל סעיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר