ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סוגי ביטוח רכב – כיסוי מקיף, חובה וצד ג

עברתם טסט? מצוין! חושבים שההוצאה הגדולה מאחוריכם? אפילו אם את רכב כבר רכשתם, עדיין יש לקחת בחשבון הוצאה קבועה בגובה אלפי שקלים לשנה, ששומרת לכם למעשה על הכיס. ישנם שלושה סוגים כאלו של ביטוחים, כשאחד מהם – ביטוח חובה – הוא הביטוח שלא ניתן לעלות על הכביש בלעדיו, מבחינה חוקית. לגבי שאר הביטוחים – ביטוחי רכוש שניים במספרם – אלו ביטוחים שלא חובה לעשות, אולם כל נהג מנוסה לאורך שנים על הכביש יכול לספר, כי לא ידוע מתי בדיוק יהיה בהם צורך, אם כי כל אחד ואחת שייכים לסטטיסטיקה מסוימת של סוגי נהגים.
 
הכיסוי לביטוח חובה
היות וממילא משלמים על ביטוח חובה כדי לעלות על הכביש, הרי חשוב ביותר להשוות כמה יעלה ביטוח רכב חובה בין חברות הביטוח השונות. אחת תציע מחיר תחרותי זול, והשניה – מחיר יקר יותר. אתם יודעים שכל ביטוח שכזה אינו מצויד ב"הפתעות" כמו הביטוח המקיף – יש בו בדיוק אותם סעיפים כמו הקודם, אולם השוני הוא תוצאה של הערכת חברת הביטוח – האם הנהג יתבע אותה או לא לאורך השנה, ומה גובה תקרת הביטוח.

הכיסוי לביטוח מקיף
אין אמנם מחירון לביטוח מקיף כמו שיש מחשבון ביטוח חובה, אולם אפשר לעשות השוואת מחירים בין ביטוח מקיף אחד למשנהו של חברת ביטוח רכב כזו או אחרת. מצמצמים את אפשרויות ההשוואה תוך השארת פרטי התקשרות באתר להשוואת מחירים, וכבר אז הפרטים נשלחים למספר סוכנים מצומצם יותר שחוזר עם הצעה.

הביטוח לצד שלישי
גם אם גורם מסוים יתבע אתכם בתואנה שרכבכם גרם נזק לרכב שלו או לחלון הראווה, לגדר הבית או  בעץ – תוכלו להיות מכוסים בביטוח לצד שלישי, שאגב מצוי בחוזה של ביטוח סטנדרטי. אילו מעוניינים בכיסויים נוספים, ניתן לדרוש הרחבות נוספות בביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר