ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב למתחילים

חלק מעניין החתימה על חוזה כל שהוא, הוא שישנה הזכות והחשיבות המלאה לעניין קריאת הפוליסה רגע לפני שחותמים עליה. לעתים קרובות מתעוררות שאלות בסיסיות בנוגע לנושאים ולסעיפים שונים שעולים מן הפוליסה. במקרה של רכישת פוליסת ביטוח רכב, ברב המקרים הלקוחות יושבים מצידו השני של קו הטלפון או המחשב ומקבלים את עיקרי הסיכום בינם לבין נציג המכירות של חברת הביטוח באמצעות הטלפון. לרוב, הנציגים ממילא שולחים העתק של הפוליסה שדובר עליה באמצעות המייל, ואת הפוליסה המוחשית באמצעות הדואר בטווח של כשבוע ימים. זה הזמן לבקש את הצעת המחיר לפוליסה בכתב.

להבין את השפה המקצועית
על מנת למנוע טעויות נפוצות בביטוח רכב שנובעות מחוסר ידע וניסיון, חשוב לקרוא מדריכים ללמידת נושאים שונים מעולם הביטוח בכלל ובביטוח רכב בפרט. הרי פוליסות הביטוח נועדו, כל אחת בפני עצמה, להגן על הצרכן מפני מקרי ביטוח שונים הנוגעים לביטוח חובה ( פגיעות גוף ונפש) ולביטוח מקיף ( פגיעות רכוש).

מהו ביטוח חובה?
ביטוח החובה זהו ביטוח שהממשלה מחייבת לעשותו. יכול להיות שברכב המדובר ישנו כבר ביטוח חובה, מטעם הבעלים של הרכב. חשוב לדעת כי ביטוח חובה לרכב – פיצוי על נזקי גוף לאחר תאונת דרכים. ישנם נהלים מיוחדים – אם ישנם פצועים ונפגעים בתאונה חייבים להתקשר לחברת הביטוח על מנת להפעיל את הפוליסה וזאת בדומה לפוליסה של ביטוח נסיעות לטיסות זולות

ביטוח רכב הוא ביטוח רכוש?
ביטוח הרכוש נחלק לשניים – חלק הארי – ביטוח מקיף, והחלק המשלים – ביטוח לצד שלישי. לעתים קרובות, הביטוח המקיף יכיל גם את הביטוח לצד שלישי, אולם ניתן לרכוש אותם בנפרד וללא תלות זה בזה. ביטוח מקיף יקנה כיסויים כספיים עבור פגיעות שספג רכב המבוטח, וביטוח לצד שלישי יקנה החזרי ביטוח על תביעות רכוש שגורמים אחרים תבעו את בעל הרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר