ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב משופר

המפקח על הביטוח מטעם משרד האוצר יפעל בהתאם להנחיות משרד האוצר, וישנה במעט את אופן תמחור הפוליסות לביטוח רכב, תוך כך שנעשים מספר שינויים לטובת מבוטחים. ראשית, האחריות לביטוח על חלפים מקוריים לרכב תוטל על חברת הביטוח, וגם איכות התיקון של הרכב באופן כללי. ראשית, הביטוח הזה עשוי לקחת חלק גם בין אופנוענים ובעלי רכב דו גלגלי ממונע. שיפורים בתוך הפוליסה עשויים לפחות להניב הטבות ושירותים נוחים יותר – גם אם מחירי ביטוח לרכב דו גלגלי ממשיכים להיות מטרידים.

שינוי במע"מ לגבי ביטוח רכב
חברות הביטוח תהיינה חייבות החל מאוקטובר 2012 לכלול גם את סכום המע"מ שיתווסף לסכום הפיצוי נטו, כאשר תציע הצעה לתיקון הרכב ולפיצוי – וזאת על אף אם הרכב לא תוקן. בנוסף דמי ההשתתפות העצמית של נהג בשכרות יגדלו פי חמש אולם אין בכך עדיין מלפטור את חברת הביטוח מלשלם פיצוי למבוטח.

שיטת החישוב במקרה של ביטול ביטוח רכב
עד להיום, חברות הביטוח דרשו הודעה 21 ימים מראש של המבוטח לגבי ביטול פוליסת הביטוח, וחישבו את ההחזרים תוך שנגרעים ממנו למעלה מ- 10%. כיום, בהתאם לרפורמת ביטוח רכב החדשה, הפיצוי יהיה על בסיס יומי ולא לפי התחייבות שנתית, וכן הביטול יכנס לתוקף מיד עם מסירת הבקשה.

השינויים – רק לאחר אישורו של שר האוצר
השינויים הללו יכנסו לתוקפם רק לאחר אישורם תחת ידו וחתימתו של שר האוצר. כמו – כן, יוכנסו לפוליסה שינויים כמו פיצוי עבור עכל המיגונים לרכב שחברת הביטוח דרשה להתקין בתמורה לביטוח מטעמה. שינוי נוסף – לא יהיה כפל דמי השתתפות עצמית אילו ישנם החזרים בשני ביטוחים – בביטוח חובה, מקיף ובצד שלישי. צפויים להיות שינויים נוספים שרצוי להתעדכן בהם בהמשך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר