ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהלך להוזלת פרמיית ביטוח החובה של הרכב

כידוע, כל מה שקשור ברכישת רכב ובאחזקתו עלול לעלות הרבה כסף לשנה, עניין של כמה אלפי שקלים. לא מספיק שהמס על ייבוא רכב גבוה למעלה מ- 100% מאשר הוא בארצות הברית למשל. כשלעלויות הגבוהות מתלווים גם מחירי דלק גבוהים שרק הולכים ומתייקרים בעקבות המצב במזרח התיכון, המצב רק הולך ונעשה גרוע יותר ויותר. נכון שיש הקלות בנוגע לרכבים ירוקים על מנת לעשות את החיים של בעלי הרכבים לקלים יותר, אולם עדיין לא חלה הוזלה גורפת במחירי פוליסות ביטוח רכב, למרות המחאות שהתרחשו בשנים האחרונות – וביניהן מחאת האופנוענים.

משרד האוצר לוקח חלק בהוזלת הפרמיה בביטוח חובה
בכל מה שנוגע לביטוח חובה משרד האוצר לוקח את העניין צעד אחד קדימה, ומנסה להקל במחירים תוך הוספה של קריטריונים נוספים אשר יראו כי אותו נהג ברכב הוא זהיר. אפשר לראות את המהלך האחרון הענק של משרד האוצר בנוגע לשינויים בתמחור ביטוחי רכב, מדובר על הרפורמה במחירים בתחילת שנות ה- 2,000.

מהי תוכניתו של משרד האוצר?
שר האוצר מר יובל שטייניץ העומד בראש המשרד, מתייחס לכלי רכב שמצוידים בטכנולוגיות מצילות חיים למיניהן. כל עוד יש לרכבים הללו מיגונים נדרשים עבור ביטוח מקיף, הרי שהמחירים רק ילכו וירדו. המיגונים יכולים לכלול מערכת לבקרת יציבות, למניעת החלקה עוד.

מה שבטיחותי יותר עולה פחות
אילו משקיעים ברכב השקעה חד פעמית כדי להבטיח מיגון ברכב או שרוכשים רכב חדש, בטכנולוגיה החדישה, הרי שעניין זה יגמול לו במחיר. תשלום מופחת על הביטוח יכול להיאמד בחיסכון של מאות שקלים בשנה. כאשר עורכים חידוש ביטוח רכב מדי שנה, רצוי לברר לעומר את התמחירים ולשנות בהתאם לנתונים הקיימים ברכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר