ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תחרותיות בתחום ביטוח רכב

התחום של ביטוח רכב הינו דינאמי ומשתנה לפי דרישות השוק. בתחילת שנות האלפיים חלק תמורה גדולה לאחר כשלושים שנים שבהן היו משלמים לחברה אחת בלבד את סכום מחירי הפוליסות – שהיה עקבי ואחיד לכל דורש. זה היה יכול להיות טוב למי שהיה נהנה מכספי הביטוח מדי שנה; גם היה זוכה בפוליסת רכב בעלת תנאים מסוימים, וגם לא היה מקבל העלאה במחיר בשנה העוקבת לאחר מכן. הלוא במקרה של תביעת ביטוח בשלוש השנים האחרונות, כיום מעלים את המחיר, מהסיבה שחברת הביטוח תופסת את המבוטח ככזה שעלול לתבוע שוב בשנה הקרובה.

היום אפשר למצוא עשרות הצעות מחיר תחרותיות
היום, גם בביטוח חובה וגם בביטוח מקיף ניתן למצוא הצעות מחיר מתחרות, כלומר המחירים משתנים, יש מחיר זול יותר ויקר יותר – כמובן בטווח מחירים תחת פיקוח, כשכל לקוח מקבל הצעה שמתאימה לו לפי הנתונים שלו ושל הרכב שבו הוא נוסע. וכשהשוק פתוח לתחרות, רצוי להבין בדיוק מתי מייקרים ומתי מוזילים את המחיר.

על מה עושים הנחה על ביטוח רכב?
המחירים יכולים לנחות, למן הרכב, שהנהג הצעיר ברכב כבר אינו צעיר יחסית להגדרות של חברת הביטוח, או כאשר הנהג החדש הופך לותיק. ניתן לקבל הנחות גם אם תוחמים את הגילאים – כלומר נהג או נהגת מעל לגיל 30 יכולים לעשות הגבלה לנהגים שהם רק מעל לגיל 30 או בביטוח שמוגבל אך ורק להם.

אפשר לבקש יותר
יש לכם את הצעת המחיר של החברה המתחרה? תוכלו לפקסס אותה לחברה המתחרה ולקבל מחיר תחרותי, טוב יותר. העניין הוא שצריך לברר מה הפוליסה כוללת ולוודא שהיא משתלמת ולא רק זולה – יש בה יותר הטבות באותו המחיר ואפשר לקבל יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר