ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תובעים את ביטוח הרכב

ישנם בישראל שלושה סוגים של פוליסות לביטוח רכב, אולם רק אחת מכן משמשת לכל נהג ונהגת – לפחות על פי דרישת החוק: ביטוח חובה. על פי החוק, על כל מבוטח שהיה מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים – להפעיל את הביטוח הזה במהירות האפשרית לאחר קרות התאונה. הפוליסה הזו תכסה הוצאות על פגיעות גוף שנגרמו בתאונה, ללא קשר למי שאשם בתאונה בפועל. כאן, המבוטח מחויב להגיש תביעת ביטוח חובה. אולם אילו הרכב עצמו נפגע או שצד ג´ תובע אותו, אין לו מחויבות הגשה של התביעה.

קבלת כיסוי מאת הביטוח
חוק חוזה הביטוח מגדיר את הזמנים בהם חברת הביטוח אמורה לעמוד (וכן המבוטח אמור לעמוד גם הוא בתנאים – בזמן הגשת התביעה שלו) על מנת לקיים החזרים. לרוב, חברת הביטוח תשלם למבוטח לאחר כשלושים יום מאז שהובטחו לו דמי הכיסוי בתביעת הביטוח. אולם עד שמגיעים למצב שבו חברת הביטוח נמצאת מחויבת למבוטח, הוא יפעל על מנת להוכיח שהתביעה קרתה ובממדים שהוא דורש אודותיהם פיצוי.

להגיש את תיק התביעה
הגשה של תביעת ביטוח אמורה להתקיים בטווח תאריכים מוסכם. חשוב להסתייע בעורך דין תעבורה שינהל את התביעה – על מנת להגדיל סיכויי זכייה בכמה שיותר סעיפי ביטוח ובסכומים גבוהים ככל הניתן. עורך הדין יסתמך על ממצאי אנשי מקצוע שבדקו את המעורבים בפגיעות גופניות וכן את הרכוש עצמו.

האם להפעיל ביטוח מקיף?
דווקא משום שישנו תנאי להפעלת הביטוח המקיף – תשלום דמי השתתפות עצמית, אותו תנאי עלול לעמוד כטריז בין המבוטח לחברת הביטוח; על כן, כאשר עורכים את חוזה הביטוח המקיף יש לעמוד על התנאי המגביל את הסכום שישולם לחברת הביטוח בזמן הפעלת תביעת ביטוח. במקום להוזיל את הביטוח על חשבון הסעיף הזה, אולי רצוי לקחת בחשבון את גובה דמי ההשתתפות בעתיד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר